Isvatten

6kommentarer

Vilken härlig dag, lalalalalalalalalalala!

Gått runt en massa i Göteborgs fina stad och parker, blev lite soligt och varmt under dagen. Och jag glömde knäppa outfit kort, hemska jag.
Blev inge shopping idag, man måste ju spara på pengarna.. en dag. Imorgon är jag back on track igen. Vi kör inga lata fasoner i denna familj.

Shopping gör själen.. ja.. hela kroppen glad.


Träffade min faster och hennes man på kvällen idag, dom hade bokat bord på en Italiensk restaurang, Pasta+. Supergod mat. Jag åt nå kött tortelini med sås och skinka och grejer, barnmenyn, gott.

6 kommentarer

Johanna

26 Jul 2011 22:02

Då är du där fel vecka... denna veckan skall jag göra så mycket annat kul :)

Pernilla

26 Jul 2011 22:23

Fy tusan vad fin du är då! :D

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

26 Jul 2011 22:32

Vad fin du är! (:

Jodå jag tror säkerligen att du kan ha det, om jag kan så kan du ;)

du är ju smalare än mig.



den är skitsnygg men visserligen alldeles för dyr :/.



Jaa, en liten depperiod som gör att jag känner mig ensam och folk inte förstår mig m.m. därför är det bra med mina föräldrars stöd men också erat bloggande stöd. Tack för det!



Kraam!

linda - en vimsig mamma

26 Jul 2011 23:09

jo da den har trallat på men inga svar ännu, men en till dag på permiss hemma =) kram

Nett

26 Jul 2011 23:59

Kan hålla med dig där att shopping gör en glad :)

My - From depp to pepp

27 Jul 2011 06:22

svinalängorna var riktigt bra!

Kommentera

Publiceras ej