Ett av alla plagg

1kommentarer

Jag har shoppat en del här i Göteborg, och har inte så lätt för att visa allting på en gång. Så ni får se det lite eftersom, ibland har jag sakerna på mig här. Som igårkväll, en skön och fin tröja från Gina tricot.
(halsbandet är också nytt, de får ni närbild på sen)



Står på bilderna med den där jäkla stora drickan från donken, var tvungen att köpa en plus meny för att få ett glas (jag samlar alla coca cola glas, sen flera år tillbaka från olika ställen) så jag, JD - opererad fick beställa en plus meny.


Jag fetade i mig två tuggor bröd, halva hamburgaren utan bröd, några pommes.. drickan.. ja den står kvar brevid sängen, typ en fjärdedel kvar. Det är lite så jag jobbar. Men nu har jag glaset iallafall.

1 kommentarer

linda - en vimsig mamma

29 Jul 2011 00:07

visst är det fina glas!! kram

Kommentera

Publiceras ej