Estrella eller OLW

5kommentarer

Jag börjar morgonen med atjoo fyra gånger. Skål på det!

Idag ska jag på 60 års fest i Torsåker, jag gillar Torsåker. Förmodligen är det typ ingen som vet vad det är, ingen som vet vad Hofors är heller. Jag är försatt i världens ände. Men skulle jag bo kvar i närheten skulle jag bosätta mig i Torsåker. Ligger alldeles utanför mitt Hofors.

Nu vet ni. Kände att det var ganska viktig information.


Dags för frukost, rostad smörgås med ost och jordgubbar medan jag ska kika lite på oc som jag är numera fast i - fredagslyx!

5 kommentarer

Millah

22 Jul 2011 09:05

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

LIIV - vanlig men unik

22 Jul 2011 09:30

Gott med jordgubbar!

Frida

22 Jul 2011 09:50

Awesome blogg !

Händer idag ?

Malin I Form

22 Jul 2011 10:32

Kul med fest, hoppas ni får det trevligt!

Linda aka Javamorsan

22 Jul 2011 12:52

Hej sötis. Jag är världens mest frånvarande bloggare just nu. Saknar dig massor.



Hoppas du får en underbar helg vännen! Och du det skall vara Estrella när det gäller chips och OLW om vi snackar ostisar :)

Kommentera

Publiceras ej