Vissa kallar dagen bara för tisdag

15kommentarer

men för mig är det memory day - eller what the hell man vill kalla det.
Fan jag får inte svära i det här inlägget, det ska ju vara fint, helvete.

Jag och Ellen ska kolla på Per Oscarsson filmer, för att hedra minnet. Så man kan förstå mer att han är borta - svenska folkets stjärna, en stor skandal och katastrof and so on.

Vi ska se bröderna lejonhjärta & kaspar i nudådalen. Sen kanske man hinner nån mer.
(iallafall om man vill limma fast arsele i soffan)

Jajajaja kära folk, jag ska träna också, NU faktiskt! Och sen gå en promenad, mellan filmerna kanske?
Ibland är jag för smart för mitt eget bästa!

15 kommentarer

Tigerhonan

11 Jan 2011 09:37

Japp nu är det din tur! :) Ska börja lite senare, måste piggna till först :P



Han Per Oscarsson var Max's farfars farbror eller något sånt :P Lite coolt sådär :)

Selena

11 Jan 2011 09:41

Tack!! =0)

Jag ska ärligt säga att jag inte rör på mig alls... är väldigt lat utav mig. Sitter gärna i soffarn under dagarna och har datorn i knät. Mitt jobb kräver heller inga fysiska ansträngnigar.

Varför tror jag att jag ändå går ner så pass mycket i vikt? Jag äter väldigt mycket proteinrik mat och dricker vatten. Hoppar helt över potatis,ris och pasta. Även allt vitt bröd!! Äter inga halvfabrikat utan bara helt rena proteinkällor så som kött,fisk fågel. Grönsaker äter jag en hel del oxå. Nått som är viktigt tror jag är att få i sig fetter... Skippar alla light produkter!! Ett tips från mig är att du absolut måste höja dina kalori intag... om du inte får i dig så mycket mat under dagen så fokusera på att ät fetare mat. Jag vet att det kanske låter dumt, men som det är nu äter du alldeles för lite. Antingen minska på motionen eller höja kaloriintag.



Kram

Tigerhonan

11 Jan 2011 09:51

Haha ja det är en fördel när man sovit till och från hela natten :O



Haha ja, men max är alltid cool oavsett ;D

Linda - En Vimsig Mamma

11 Jan 2011 10:16

Ja då får vi säga så då =) haha att hedra han gör ni rätt!! kram

charlie

11 Jan 2011 10:18

aw men gumman dt går mkt långsammare när man har gått ner en del. Bara du ej jämför din viktnedgång med ngn annans. Plus att du måste börja äta mer kalorier annars sätter du din kropp på svält och då går du ej ner. funkar dt ej så börja träna mer, hur mkt tränar du nu?



Aw vad snäll du e tack. Har ångest och antingen ej gått ner t under 70 kg eller gått upp :s fan helt förstörd o dt e fan 3 v kvar om ej mer (beror om ja får mens 1 feb) haha



kram

Linda, -4.3 sen 3/1 2011

11 Jan 2011 10:24

Ja jag måste ha det, funderar på att träna måndag, onsdag och fredag istället för måndag onsdag och torsdag. Känns som att jag ska vila en dag imellan så att kroppen får återhämta sig, speciellt nu när jag går på dieten.



Jag tycker precis likadant.

Filippa

11 Jan 2011 10:40

Svar: Ja, min födelsedag blev helt okej :)

Linda

11 Jan 2011 10:42

Glöm nu inte Ronja Rövardotter !

Fia

11 Jan 2011 10:44

Sv; nejdå lovar :) har kört 15 min nu på morgonen men ska köra 45 min ikväll. Benen va lite möra från gårddagen :)

Ingrid

11 Jan 2011 10:44

Okej, grattis till den som vann! :) Kika gärna på mina tävlingar om du vill :)

Malin I Form

11 Jan 2011 10:50

Ååh, det lät som en mysig dag!

charlie

11 Jan 2011 10:56

hehe mnja jag har vart där mkt i mina unga år vet vad som hålls på om man säger så hehe.. bor du i gbg eller har du bott?



ah okej men kör du inga pass? Tycker att de e roligare. Ingen träningskompis?



aw vad snäll du e .. hehe hoppas ja med vettefan vad jag gör annars :s



kram

Linda - En Vimsig Mamma

11 Jan 2011 11:01

jadu idag har hag endast hunnit lämna barnen på dagiset, nu åter står tvättning,diskning och städning =) fast jag blir väl kvar här och söker lite jobb först =) vad ska du göra då förutom gymmet,promenad och fimtittande =) ?kram

Rumptott

11 Jan 2011 11:24

ja de e fan skandal de som hände han =(

härligt uppmärksamma folket är nooot =/

kram

Bibbi

11 Jan 2011 15:03

Filmerna du skriver om

är 2 fina filmer tycker jag

som jag förstår ni vill se igen.

Kram och ha bra filmtimmar :)

Kommentera

Publiceras ej