Vi vandrar in på andra veckan

24kommentarer

Samarbetet flyter på bra, och det är så roligt att se.

(Klicka på bilden och hamna på bloggen)

Är ni taggade för ännu en vecka? Det är jag!

Vecka 2
- Försök att komma ut på promenad eller promenera på löpbandet minst 3 gånger
- Kör bodybalance eller yoga minst 1 gång (om du inte har tillgång till gym kan du googla fram massor av bra övningar och använd även YouTube där de har hela yogaprogram)
- Uteslut godis och andra sötsaker
- Försök hinna med minst 3 träningspass
- Planera in ett tillfälle denna veckan där du bara tar hand om dig själv (ett varmt bad, peeling, massage eller liknande)


Detta är även viktrapport veckan, så för alla er som fortfarande är med i utmaningen (hoppas ingen hoppat av) ska rapportera till mig, via en kommentar eller ett mail under veckan. ([email protected]).
Ni som inte hör av er, er skriver jag helt enkelt inte upp på listan på söndag!

Exempel:
JD (onsdag): - 08 kg.
Jag, min vägdag, och hur mycket jag gått ner dom två senaste veckorna. Enkelt va?

24 kommentarer

Nett

10 Jan 2011 08:26

Ja du skall ju då rakt inte ligga så lågt, då man gick på modifast innan op så gick man på ca 800-900 kalorier om dagen och då är det svältgräns.

Fia

10 Jan 2011 09:10

Fia: Måndag -0,5 kg!

T H E R E S E

10 Jan 2011 09:15

sv; jahaa, men efter det här kan du säker göra det :D hur mycket har du gått ner allt som allt nu?

T H E R E S E

10 Jan 2011 09:28

måste man väga sig på en onsdag? Jag vill helst väga mig idag..

ska man väga sig varannan vecka? :)

T H E R E S E

10 Jan 2011 09:46

sv: okej, jag kommer att väga mig på måndagar! :)

hahah jag såg det sen när jag kommenterat :)

Rumptott

10 Jan 2011 09:48

självklart jag ska iväg o träna idag jag ^^ hehe o hämta ut mina träningskläder =D hehe..

nu jävlar KÖR VI =D

Bibbi

10 Jan 2011 10:05

Önskar Dig en toppendag!

Här skiner solen, vad har du för väder?

Träna inne eller ute :)?



Kram på dig!

Rumptott

10 Jan 2011 10:08

ja nu jävlar.. haha ska bara in o lata mig lite på banken oxå =P innan jag hämtar träninskläderna =D hehe...



sen jävlar ^^



kram

Karro

10 Jan 2011 10:50

Jag älskar thé.. Hehe. :P

Neej. Har ju inte hunnit se den eftersom jag inte haft någon att gå med ^^ :P Följ med du om du vill :D



Arbetsintervjuerna är på onsdag och fredag denna vecka =)



Karro

10 Jan 2011 10:51

Har gått ner 1,2kg.

Alltså -1,2 kg :)



Så jag är sjukt nöjd.

Fia

10 Jan 2011 10:51

SV: De e bara sen förra måndagen, men du får min vikt nästan måndag då om de blir bra? Eller då kanske du inte kan få med den på redovisningen?

Emma

10 Jan 2011 10:57

Kan du förresten tipsa någonting om bra områden att bo i eller bra hotell i London? :-)

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

10 Jan 2011 10:58

Hej gumman, hoppas att du har sovit gott :)

En annan har sovit som en stock.



Jag själv ska börja min träning ikväll, blir ett spinningpass :)



Jag ska väga mig på fredag så jag hör av mig till dig efter det.

Karro

10 Jan 2011 11:09

Måndagar är min vägdag och jag har gått ner 1,2kg sedan förra måndagen, alltså en vecka sedan. :P

Felicia :)

10 Jan 2011 11:11

HA EN FIN DAG :*

My

10 Jan 2011 11:11

Trevlans! :)

Pernilla

10 Jan 2011 11:14

Taggad absolut men längar till nästa vecka då den här satans kursen är färdig så man kan få lite tid att lägga på sig själv haha! Har vägt mig idag med besvikelse men här ska vi inte slippa undan så ska maila dig NU! ;)

Karro

10 Jan 2011 12:23

Jupp :D Är riktigt nöjd :)



Så det du ska skriva upp är -1,2 som det slutgiltiga :D



Allt bra med dig idag?

Selena

10 Jan 2011 12:37

Jag har gått ner -2.1kg sedan förra måndagen.

Måndagar är min vägdag.... så jag kan tyvärr inte ge mitt 2veckor resultat förräns nästa måndag. Blir lite dumt då ju..

Kram Selena

Linda

10 Jan 2011 19:48

Vägde ju in mig förra måndagen den 3 januari och har idag vägt mig så det blir ju endast en vecka men hoppas det funkar iaf?? Vågen pekade iaf minus 1,4 kg så helt klart är jag nöjd:-)

Linda

10 Jan 2011 22:56

Ja igentligen är det ju sak samma att jag väger mig på måndagar och att det bara bidde en veckas resultat nu, det är ju i det långa loppet det gäller att komma fram till målet;-)



3 träningspass ska jag försöka hinna med och godis skippar jag ju alltid, promenader görs med jobbet då vi är ute och rastar ungarna;-) Och den där dagen som jag ska ta ahnd om mig själv ska jag försöka hinna med..Var evigheter sen jag tog ett långt avslappnande bad..



Ha en skön kväll kram

DONKEN-2barnsmorsa 2be

11 Jan 2011 00:03

jaojao, ska bli kul o se hur mkt alla gått ner. och jag upp. har foortfarande inte gått upp de där alla 20 som jag ska än. :/ men går jag inte upp alla 20, så kommer jag inte gå ner dem heller, hehe. vägde ju för lite förut som du vet. määään määän. den som lever får se. ;)

Kaffehörnan

11 Jan 2011 00:24

Härligt du känner dig motiverad

Josefine

17 Jan 2011 00:25

Vilket teflonminne jag har!

Jag har glömt rapportera min viktminskning.

Jag har sen vi börjat tappat 1,4kg. =)

Kommentera

Publiceras ej