Vem påstår att det redan är lördag?

27kommentarer

ÅH kan ni förstå smärtan i mensvärk blandat med 10 situps och armhävningar? Jag kan!

Men nu är det iallafall gjort och jag kan halft se fram emot ännu en dag.

Grejen är att jag blir peppad av alla personer i utmaningen och era gästinlägg hos mig (fått in fler, men saknar från många, kom igen nu!)
Fast träningen från min sida har varit låg som en dråg. Har inte tränat sedan i onsdags, torsdag låg jag på mage hela dagen, fredag var jag och shoppade, gills det?
Idag ska jag fanimig prova some workout, om det så blir min död!

ALL MAKT ÅT TENGIL, VÅR BEFRIARE!

27 kommentarer

Malin I Form

08 Jan 2011 09:48

Hoppas det går bra då!

Pernilla

08 Jan 2011 09:58

Känner mig också lite slarvig, har inte heller tränat ngt vidare.. Har fortfarande ont i kroppen efter allt stillasittande tentat gav haha! Men om du kan i ditt tillstånd så ska väl jag ta mig tusan inte vara sämre - så.. nu har jag bestämt att jag ska köra ett pass med Jillian framför TV:n sen. Du får ligga på mig så det blir av ;) HAhaa!



Sv: Jomen jag har ju redan lyckats ganska bra med självförtroendet - såpass att jag nu vet att jag kommer klara resten av listan också! :)

e l i n ♥

08 Jan 2011 10:29

Fin blogg! :)



FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG, STÄLL GÄRNA EN ELLER FLERA FRÅGOR ♥



Bantarbritta

08 Jan 2011 10:49

Jahaaa! :D Hahah, är man förvirradså är man! Ja men dåså, då är det bara att fortsätta å kämpa för en ÄNNU bättre vikt. :D

Pauline

08 Jan 2011 10:53

Ska skicka in så fort jag får tid :D

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

08 Jan 2011 11:06

Vilken härlig bild, kall men härlig :)



Den är såå sevärd enligt mig :)

Haha vem ser inte dum ut på en spinningcykel, känns som att det är meningen att man ska göra det.

Jag kör ju efter min pulsklocka och pulsband så att jag ligger på rätt puls.

Eleonore

08 Jan 2011 11:06

Stackare, vilken smärta du måste ha! Hoppas det går över snart :)

Nett

08 Jan 2011 11:15

Vilken start på Lördagen..



Jo men du vet att det sägs olika ang tabletter och andra råd gällande efter operation beroende på vart man opereras.

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

08 Jan 2011 11:21

Japp jag är en otroligt snygg tjockis...



Men gumman inte ska du kyla ner dig för bloggens skull, du kan bli sjuk!!!

Haha ingen är det, men man blir snygg av det :)

Jessi Fox

08 Jan 2011 11:23

jag som trodde att träning skulle lindra smärta?? yaz e überbra p-pille! try it!



förresten tycker jag du ska ut och åka pulka. det är fett bra träning ;)

Karro

08 Jan 2011 11:25

Du kan ju ta shoppingen som en promenad ;)



Helst så skulle jag vilja utbilda mig till polis just nu. Men jag är alldeles för stor och otränad för det just nu... :P



Annars så vill jag jobba med människor :)



Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

08 Jan 2011 11:28

Du är så go :)

Ja alla får akta signär vi inte är tjockisar längre :)

Aha ja men då så, men fy vad kallt det måste vara :/

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

08 Jan 2011 11:31

Go du är :)

Haha det kan jag tänka mig att det blev :) Men det fyllde sin funktion :)

Kaffehörnan

08 Jan 2011 11:33

Avslappnad stil, men ser klart skönt ut

Katta

08 Jan 2011 11:36

Hahahaha alltså JD, seriöst jag kan inte låta bli. Grejen är den jag stör mig inte på henne på alla sätt, men jag stör mig på allt jävla bölande!!! Haahaha :D JD VAD GÖR DU!!!!!!! <3

anna

08 Jan 2011 11:36

ibland måste man vila lite från träningen också ;)

Karro

08 Jan 2011 11:42

Har inte tränat på en vecka nu pga mensvärk och magkatarr... =/ Har mått illa konstant sen i måndags :S



Har som mål att söka in till polishögskolan om två år. Då har jag gått ner all övervikt samt att jag har tränat upp mig ännu mer :)



Jobbar du eller pluggar du? :) Vad är ditt drömjobb? :)

Nett

08 Jan 2011 11:47

Har jag alltid meed tyckt att det är olika restriktioner, och det är det även på vad man skall äta, sjukskrivningstid efter op och mediciner osv.

Laks

08 Jan 2011 11:49

Usch, ja har inte tränat över hela julen :S asså allt stänger ju då!! så jävla jobbigt.. har tappat formen helt nu p.g.a. det.. :/ Mensvärk e ingen höjdare, usch hatar å ha det X)

Jessi Fox

08 Jan 2011 11:55

Okej jag tycker fett synd om dig. Jag har en pulka.. Ta dig hit så ska du få dig ett åk ;D

Tigerhonan

08 Jan 2011 11:57

Hehe jag förstår det :) Jag börjar också bli lite småtrött xD



Jo det har jag allt, du då? :D

Fia

08 Jan 2011 11:58

SV: Ne ingen Ica affär men en kiosk till en bensinstation. Så godis precis överallt ^^



Ååh ska försöka knåpa ihop ett inlägg idag o maila in :)

rumptott

08 Jan 2011 11:58

hehe okej =P

aah får la göra de sen nått sekel skifte =P nu ska jag ut med hunden o sen ner t gymmet o träna för att avsluta med en tur i solariet =D hehe..

kram

rumptott

08 Jan 2011 11:59

mm nääh jag vet men så har de alltids vare i hela mitt jävla liv.. =(



usch..

ska fan smälla min man på käften seriöst nästa gång han uttrycker sig som en idiot =P

kram

Karro

08 Jan 2011 15:25

haha skickar över lite motivation



Ah okej... Vad tråkigt att du också är arbetslös. =/



Hoppas du blir en författare, kommer garanterat läsa dina böcker då!

Karro

08 Jan 2011 15:41

Hihi varsågod!



Jag ska börja leta praktik nu snart också. Min handläggare skulle dock kolla på lite utbildningar som jag var intresserad av.. :)



Haha, jag tror inte att den skulle bli bra! :)

DONKEN-2barnsmorsa 2be

09 Jan 2011 21:13

ont i magen ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kul...^^



så är det bara. känner mig lite träffad där, har TÄNKT iaf, i flera dar o skriva ett mail till dig. :P idag äre ju skicka vikt-dag till dig med! väl?

är det startvikt nu då, eller är det gått ner minus, vikt?

för jag HAR gått ner, och det är ju inte direkt så där skitbra. :/

men har inte vägt mig idag så kanske kanske det är upp. nä jag vet inte. ska kolla, sen lettar aj you knoww.

Kommentera

Publiceras ej