Du bestämde

19kommentarer

TACK FÖR HJÄLPEN ERA SMÅ SKRUTTAR, jag ber er rösta fram ett bra inlägg. Så blir det jämt, massa säger alla. Alla? Well, ni ska få för alla, haha.
Men jag börjar med en nr 4, bestäm själv.

Vem är min förebild rent kroppsmässigt, hur vill jag se ut i framtiden?


Denna bilden verkligen skriker sådär lagom svensk, alla andra, hej jag har inget eget och så vidare och så vidare och så vidare gånger hundra ungefär.
Men när det gäller kroppen, så vill jag faktiskt vara normal, jag vill inte ha size 0 eller vad dom säger i amerika, vill inte ha XS som vi säger i sverige heller. S eller M räcker så jäkla bra för mig.

Tuva Novotny, en sjukt snygg svensk skådespelare. Kollar ni på henne, känner ni inte då att fan vad snygg?

19 kommentarer

T H E R E S E

10 Jan 2011 18:55

tuva har jälligt snygg kropp! säger som du, gillar att hon inte ser ut som en pinne utan ser normal ut, så vill jag vara :)



sv: ingen orsak!

Jannica

10 Jan 2011 18:55

Hon är vacker :)

Jag nöjer mig oxå med S-M. Litte kärlekshandtag ska de allt vara :D:D:D

Jenny

10 Jan 2011 18:57

Låter väldigt SUNDT !

Jag gick ju ner från 132 till 64 kg och mådde alldeles...JÄTTEDÅLIGT ! Det "var inte jag" på något sätt. Och när jag sedan gjorde min operation och tog bort huden på magen blev jag konvalescent i 5 månader och gick upp lite. Vilket känns mycket bättre faktiskt. Jag är helt nöjd med M eller 42/44 och måste liksom "landa" i min nya kropp. Sedan, om några år, kanske jag vill gå ner mer och då får jag väl göra det. Någon "trivselvikt" har jag ingen aning om ifall jag har? Just nu (innan jag blev sjuk alltså)försöker jag hitta var jag trivs bäst, men har inte lyckats hitta någon sådan än...

Jag hade tänkt, innan jul, att gå ner lite nu efter helgerna, och det har jag ju lyckats mer än väl med, pgr av sjukdomen, men jag kan nog gå ner ytterligare några kilon för att vara helt nöjd.



Men en sak som jag undrar: Hur vet kroppen, efter en GBP när den ska sluta gå ner i vikt? Vet du?

kram

ICORNR

10 Jan 2011 19:07

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

Eleonore

10 Jan 2011 19:14

Hon är verkligen snygg! ett sunt och bra ideal :)



Haha varför skulle inte alla hjärtans dag vara något för dig?

fanny

10 Jan 2011 19:16

Sv: Nä, har bråkat med verkligen ALLA verkligen. Speciellt Linnea, vi bråkar så fort vi ses och om ingenting. Jopp, är nog dieten som gör det.

Man kan ju bli sur i vanliga fall när man inte har ätit liksom:P

Fanny

10 Jan 2011 19:28

Sv: Förhoppningsvis:P

Håret är SKIIIIIIT! Kan inte färga om det på en gång, måste ju vänta lite..

Tigerhonan

10 Jan 2011 19:32

Hehe ja det förvånar mig inte om du skulle göra det xD



Hon är riktigt snygg ja :)

Linda - En Vimsig Mamma

10 Jan 2011 20:15

japp hon är grymt fin/snygg! =)

Jodu de känns inte alls bra med dom resultaten så dom är farliga!! men nu ska dom minskas hoppas jag!

ja då förstår jag! kram

Fanny

10 Jan 2011 20:18

Sv: Jo det är mörkt som förra inlägget. Den andra bilden i inlägget med granen och det är från tidigare:P

Linda

10 Jan 2011 20:41

En bra förebild tycker jag :) Jag vill nog dock ha kvar lite mer bröst men det kan bero att jag är van vid mina bomber S

Du är snart där vännen! Alltså inte brösten utan Tuva menar jag ju då så klart :)

Fia

10 Jan 2011 20:44

SV: Ja exotiska frukter e så himla gott :D



Nu har jag crossat 1 timme :)

charlie

10 Jan 2011 20:59

hehe yes :) lite jag som babblar om inget :) omväxling från och skriva på bloggen



ne vi har haft våra problem, stora som små och istället för o separera så valde vi o kämpa för dt :)



oj inte kul hoppas du mårbättre snart!

My

10 Jan 2011 21:05

Jajamänsan!

Ida

10 Jan 2011 21:10

När kommer du att lägga ut den lyckliga vinnaren av parfymen nu lottade ut? :D



Hoppas, hoppas, hoppas att det var jag :) <3

tess

10 Jan 2011 22:41

hon e jättesöt =)

Laks

10 Jan 2011 23:39

Älskar tuva novotny! hon är så jävla i grym i smala sussie X) S eller M är väl jättebra (och säkert sundaste) storleken! bra mål :)

Trees

11 Jan 2011 14:16

Ja håller med dig, hon har en fin kropp :)

Eller hon Ali Larter i Heroes, iallafall när hon spelar den rollen där!

Emelie

12 Jan 2011 19:11

Hej jag skrev till dig för ett tag sen, och nu har jag kommit igång sen jag såg din blogg så har du gjort mig peppad :), och ska gå ner 20 kg. 10 till sommaren och 10 till vintern. Men du är förjävla duktig ska ja säga dig :), och du har gjort mig så glad oh posetiv :). Och du har fått så fin kropp nu fina kurvor och allt :). och jag tränar 3 ggr i veckan och ätr bra nu :) tack för att du skrev bloggen för nu vet jag att man kan gå ner. :)



Kram!

Kommentera

Publiceras ej