Ta vara på allt och varje minut

19kommentarer

Det är nu 20 veckor sedan jag började min viktnedgång, 20 veckor. Helt sjukt vad fort tiden går.
På dessa 20 veckor har jag hunnit med hur mycket som helst, inte bara vikt väg utan i livet, jag har vågat mycket som jag inte gjort förut. Jag har börjat med nya saker och utvecklat mig själv.

Det har varit 20 bra veckor, med ett resultat på - 32,3 kg. Som jag är helt nöjd med!



Inte alls för högt. Vilket är bra för då anpassar sig kroppen mer.
Önskar jag att det var ett större genomsnitt?
Självklart, annars skulle jag ljuga. När man väl börjat gå ner i vikt vill man bara att de ska vara klart.


19 kommentarer

Zandra

16 Jan 2011 12:18

Wow! Vad duktig du är! 1.6 kg/vecka är ju ett superresultat. Oj vad du måste kämpat! Men det låter som att du tycker det varit roligt och givande också, och det är ju väldigt viktigt. :-)

Jannica

16 Jan 2011 12:18

Jag är så stolt över dig :)

Du är en sådan fruktansvärt bra förebild och inspirerar andra. Du är fantastisk. Du kommer klara detta, om det är skulle vara hundra gånger om. Du är bäst!!!

Linnea

16 Jan 2011 12:36

men WOW det är ju helt sjuuuuuuuuuukt bra jobbat! 20 veckor är ju ingenting, 20 fredagar och 20 måndagar. Förstår du hur grym du är?



Jessi Fox

16 Jan 2011 13:01

bra design!!! jag har fått för mig att jag gillar grönt.. konstigt! förresten har jag också tappat ett kg på drygt en vecka ;)

Malin

16 Jan 2011 13:16

Oj, shit vad bra jobbat! Jag har också gått ner i vikt under hösten, men jag hade inte så mycket övervikt, så för mig har snittet inte varit så högt :)

charlie

16 Jan 2011 13:18

aw thnx hun :D



mätt mig äntligen:D

Johanna

16 Jan 2011 14:14

Haha ja du behöver nog inte titta in hos dig själv 'ler*

Johanna

16 Jan 2011 14:30

Kul att du gillade dem! Då blev de nog glada!!! =)

Malin

16 Jan 2011 14:36

Svar: Hehe, nej, SMASK är musikhögskolornas egen melodifestival, så känner man ingen som går på en sån skola så är det inte konstigt om man inte har hört talas om det :) Men det är grymt kul! Lite parodi på melodifestivalen kan man säga ;)



Ja, absolut! Jag tycker att det har gått oväntat lätt och fort och bra, haha. Trodde det skulle vara svårare faktiskt! Jag har några kilo kvar som jag vill bli av med, men nu är det nära :)

charlie

16 Jan 2011 14:41

hmm ingen aning .. titta på inlägget (första jag skrev idag)aldrig mätt mig innan så hehe .. men inget över 100 cm antar dt e bra?

Åsa

16 Jan 2011 14:47

Grattis! 1,6 kg i veckan är kanonbra. Jag ligger på ca 1,3 kg/veckan och det är jag också nöjd med. Visst skulle jag önska att det gick fortare men både kropp och knopp ska ju liksom hänga med!

Vi gick ju inte upp alla kilon på en kaffekvart liksom...

Lycka till, jag kommer följa dig och har lagt till din blogg på mina favoriter!

Kram

//Åsa

Sanna

16 Jan 2011 14:51

1.6kg i snitt är riktigt bra! Var stolt över dig själv för det :)



Hoppas det fortsätter i samma takt så klarar du nästa mål utan problem!

Johanna

16 Jan 2011 14:54

Ja man måste ju dela med sig av bra bloggar!! =)

Malin I Form

16 Jan 2011 14:54

Det går egentligen snabbare än man tror, även fast det ibland inte känns så när man står på vågen!

Linnea

16 Jan 2011 14:57

Nej jag var väl kanske inte superstor. Men om du kollar i min kategori "resultat" så kan du se att det har hänt lite i alla fall. Jag hade gått upp väldigt mycket på ganska kort tid och kände inte igen min egen kropp eller mig själv alls. Jag har alltid varit missnöjd med min kropp och kände att nu måste det väl ändå vara dags att hitta ett läge jag trivs med! :)



Karro

16 Jan 2011 14:58

Bra jobbat vännen :) Du är sjukt duktig :D



Ja, det är skönt att allt är klart nu :)

Sanna - Nyförlovad & Gravid

16 Jan 2011 15:14

SV: Tack snälla! Det är helt fantastiskt o vara gravid! Maten efter OPen funkar riktigt bra. Hoppas allt är bra med dig.

Linda aka Tokmorsan

16 Jan 2011 15:20

Det stämmer tålamod är viktigt. För snabb viktnedgång ger ofta inget bra reslutat i slutändan.



levlycklig

16 Jan 2011 18:28

Nu har jag smygläst din blogg ett tag o tycker du har grymt bra resultat.

Jag kämpar med.

Tålamod är bra men jag vill att det sker nu...

Jag måste jobba med tålamodet

Kommentera

Publiceras ej