Rabbel eller babbel

12kommentarer

JAG HAR BESTÄMT MIG.. jag ska börja det "nya livet" i Bollnäs som en öppen och glad person, jag ska inte sitta och tråka i ett hörn medans hela klassen snackar och har kul. Jag ska fanimig vara med jag också.
Och vet ni vad, jag ska våga göra saker ensam. Jag ska gå runt hela stan, jag ska kolla runt i affärer, kanske ta en fika ute helt ensam. Jag ska våga sånt jag förut velat men inte förr vågat.
Nu jäklar!

Jag är så jävla glad över att jag gått ner över 30 kg innan jag började detta, för nu är jag en annan person. Och jag trivs bättre med mig själv och den jag kommer till att bli. Jag har inte lika stora problem med att folk ska titta på mig och mitt fett idag. Jag är fortfarande alles för stor, men jag är på väg åt rätt håll varje dag.


Tjejen på bild ett hade ej tagit denna chans. Tjejen på bild två ser fram emot det, och att bli bild tre.

12 kommentarer

Laks

30 Jan 2011 15:23

Va härlig inställning! va bra, du ska ta för dig! :)

Anette

30 Jan 2011 15:37

Hej

Jag snubblade in här på din sida och jag är så imponerad. Grattis för jag ser att du varit grymt duktig. Härligt att se och läsa. och jag VET att du kommer kunna köpa den där snygga outfiten i sommar.

En liten fråga. Var hittade du motivationen till slut, när kom vändpunkten och hur undvek du att tappa gnistan?

Du är unik och vacker och jag hejar på dig.Tänk vilken underbart och härligt liv du har framför dig. Det är bara att ta för sig, tänk på att alla andra tänker också bara på sig själv och inte på dig.

KramAnette

Donken

30 Jan 2011 17:01

donken söndag, +0,8 sen start.

Nett

30 Jan 2011 17:06

Härligt tänkande, det kommer man långt med. :)

Malin I Form

30 Jan 2011 17:43

Det låter kanon vännen!

Rumptott

30 Jan 2011 18:31

underbart gumman härligt ^^

har inte vägt mig idag haha har inte hunnit så ja plus minus noll lr nått.. =P

sorry..

men nästa vecka =D



kram

Anonym

30 Jan 2011 18:32

ja men dt e bättre , orka ha ångest sen :P



Som jag har nu! Snart e dt vägning!!!



Gjorde du i helgen? Checka in mina nya fynd på loppisen IGEN! :P checka strlken! AWSOMEEEEEE

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

30 Jan 2011 19:48

Klart du ska rocka Bollnäs. Älskar din attityd! Fantastiskt!

scrapmoster

30 Jan 2011 20:21

BRA!! på de bara! Ta för dig. Du ska banne mig inte stå i nått hörn och se söt ut. Du ska vara i mitten och se söt ut. Dessutom så hör man bättre i mitten och riskerar inte att missa nån viktig info om fester eller liknande. Tycker det låter som en bra ide att gå ut och utforska dina nya trakter. Gör det.



KRAMEN

i

Linda aka Tokmorsan

30 Jan 2011 21:08

Egentligen är det så tragiskt att det är så här. Att en människa som är fet skall känna så där. Men mitt allt är det så underbart att du ser framåt och vågar se dig själv göra saker du inte vågat förr.



En stolt tokmorsa följer din vardag och känner en tår rulla ner för sin kind nu!

MrsD

30 Jan 2011 21:29

you go girl!

Jenny

30 Jan 2011 23:31

Jamen självklart ska du nu gå in i klassen som den nya du! Kommer bli suveränt bra tror jag!



kramen

Kommentera

Publiceras ej