Operation guidning

7kommentarer

OJ VET NI VAD? Jag och Ellen låg och kollade på Scrubs halva natten (vi har börjat om från säsong 1 igen, tredje gången på ett halvår, haha) nu ska vi köra till säsong 7. Hej och hå!

Problemet var ju att vi skulle upp NU! Denna tid. Do you understand?

Vi ska snacka frukost, skita, klä på oss och borsta nötterna sen drar vi till Falun.
Tack Ellens föräldrar som bjuder oss på tåg & bussresa.

Jag ska nämnligen visa Ellen hur man tar sig till högskolan som hon börjar på snart.

Önska mig lycka till.
Jag kan behöva det, vet nämnligen inte själv hur man kommer dit. Har aldrig varit där.



Tur för er att jag fixat något tidsinställt inlägg under dagen, så ni överlever.

7 kommentarer

Linda aka Tokmorsan

18 Jan 2011 08:40

ha ha du är väl för rolig du. Du skall visa någon vart dom skall ta vägen och du vet inte själv.



Vet du jag tror bestämt jag älskar dig Pözz

Tigerhonan

18 Jan 2011 10:22

haha okej ;D ja, arla, falköping, klöver och valio :P

okej :D



ja eller hur :D Fast idag blir det bara en promenad enligt schemat :)

Eleonore

18 Jan 2011 10:28

Hehe va jobbigt att gå upp så tidigt efter en natt med Scrubs :)



Eller hur, glass med kladdkaka låter inte lite gott :D

DONKEN

18 Jan 2011 11:28

haha ja jisses, goood lack o hitta :P

might need it.. ;)

Malin I Form

18 Jan 2011 11:45

Hehe, lycka till!

Jenny

18 Jan 2011 22:16

Tror det gick galant....Finns ingen som kan har sämre lokal sinne än mig :P eller "hitta" sinne så då borde du ha hittat inom 1 timme iallfall ;) för mig hade det tagit 1 timme och 10 minuter minst

Pernilla

18 Jan 2011 23:06

Hahha! Du är så go! Höll på att säga att du är helt unik också, för att visa någon hur man ska göra när man inte vet själv måste vara HELT unikt. Men så kom jag på att jag lovade min sambo förut idag att han inte behövde oroa sig för att flyga (han har aldrig gjort det innan o det har jag massor med gånger).. men kom just på att jag aldrig tänkt på allt man måste tänka på utan bara flyter med vänner o familj. Så kommer bli ytterst spännande! Vi kanske hamnar i Afrika istället.. ;)

Kommentera

Publiceras ej