Min så kallade framgång!

6kommentarer



ETT PAR MÅNADER SENARE:

6 kommentarer

Jannica

22 Jan 2011 13:29

DU ÄR SÅ VACKER!!

Tigerhonan

22 Jan 2011 14:17

Du är så duktig du :)

Jag och vårt fängelse

22 Jan 2011 14:29

Vad du är duktig gumman, stolt över dig.



Nja jag har inget namn, inget som är så där perfekt. Drygt värre...

Zandra

22 Jan 2011 15:17

Wow! Det syns faktiskt en otrolig skillnad! Hur många kilo skiljer det mellan bilderna?



Kul att du gillade min nya design :) Ja vi matchar varandra nu med det gröna! hehe

Tog det lång tid för min topp-bild att laddas för dig? Den tar ganska stor plats eftersom det är en rörlig bild och kan ta tid att ladda in.

Heidi

22 Jan 2011 17:37

Du går ner jättefort!! Men jag förstår att det kan vara frustrerande eftersom vägen är lång. Men tänk så här: du vill absolut inte gå ner fortare. Huden kommer få svårt att hänga med. Dessutom ökar risken att man förlorar muskler istället för fett.



Tänk på när du har måttbandet runt magen. Det visar ju jättestor skillnad! Dessutom syns det jättemycket vill jag lova.



Jag försöker hela tiden ha siktet på sommaren och försöker inte att tänka så mycket på hur vikten är just nu. Det är skönt att ha ett mål (mitt mål är att väga under 90 på Sweden Rock-festivalen till sommaren). Och du har ju -20 kg som sommarmål. Fokusera på målet!! :)



Kram

Amandaaaaa

23 Jan 2011 14:40

FYfan vad härligt! Hur känns det med din viktnedgång då?Du måste vara riktigt stolt att du är påväg till ditt mål? (:

Kommentera

Publiceras ej