Min hemliga hobby

22kommentarer

Inatt fastnade jag framför datorn.. igen. Men detta var annorlunda.
Började nämnligen söka på massa Astrid Lindgren filmer, och kollade roll listorna hit och dit. Sen sökte jag på personerna på facebook bara för att se om dom fanns med och hur dom ser ut.
Vissa fanns såklart inte med, men vissa, asso shit, man såg verkligen att det var dom.

Som Olle i bullerbyn, Bertil i Nils Karlsson pyssling.. Ni måste söka!

Jag vet, här sjönk min cooling status med ungefär 10 %.
Men det fixar jag inom kort igen!


Fixat? Iallafall halvfixat?

22 kommentarer

Rumptott

07 Jan 2011 18:18

mm försöker. för innan va de så att jag exploderade för minsta lilla.

men har börjat med o försöka behärska mig..

de lustiga är att de är ALLTIDS jag som ska ändra mig hela tiden. hela tiden är de fel på mig..

ingen som har tagit mig för den jag är någon gång än så länge utan jag har i stort sätt behövt ändra på hela mig genom åren..

hm..



kram

Elins viktblogg

07 Jan 2011 18:33

haha coolt! :)



Jag har hittat Sören Olssons! (han som skriver Suneböckerna)

Rumptott

07 Jan 2011 18:52

va sjutton heter olle i bullerbyn då?? =P orka leta fram det haha..

o bertil i nils karlsson pyssling?? =D



kram

Carolina

07 Jan 2011 18:52

Min farmor var med i Pippi filmerna - hon spelade tom och annikas mamma ...

Jenny

07 Jan 2011 19:40

Hm varför fick inte jag den iden :P men nyfiken blev jag att söka jag med haha

Jannica

07 Jan 2011 20:09

Tack vännen :D:D <3

Kul med Astrid Lindgren, äääälskar barnfilmer :):):):).



De stod man inte skulle överdriva kommentarerna på tävlingen, jag tror jag gör det. Hihihi. Im gonna wiiiiinnn. MOHAHA. ;) Jag funderar med på att göra någon tävling. Har ni priser hemma som ni lottar ut, eller blir ni sponsrade eller köper ni? Puss ha en bra fredag du kämpige människa :D

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

07 Jan 2011 20:11

Gillar bilden :)



haha jo, fast jag älskar dans och finns där inget bättre, så finns det inte :)

Blir nog en film istället.

carolina

07 Jan 2011 20:11

999 kr på stadium :)

Tigerhonan

07 Jan 2011 20:19

Haha du gör det va :D



Är nog dags att piffa upp sig lite snart för att ta nya bilder tror jag :)



Ja, gör det :)

charlie

07 Jan 2011 20:19

aw vad snäll du e gumman! <3



hihi ooh vill gö en till! Ska tatuera in petters låt, eller ah en rad



"Livet är en komedi för den som tänker

En tragedi för den som känner"



På armen, efter armbågen, del delen av armbågen ahha du fattar va :P



hur blev dt med din tatuering, bestämt vilken håkan txt?



kram

Johanna

07 Jan 2011 20:21

Lätt och fastna ;)



Tack så mycket, kommer upp bilder som jag tog när mörkret börja falla på senare eller imorgon :)

Linda

07 Jan 2011 20:27

äh vem vill vara cool hela tiden. Det är det som är så bra när man kommer upp i min ålder det är liksom ok att vara tönt igen S

Katta

07 Jan 2011 21:10

Köp en ansiktsmask på hm kostar typ 12 kr. Spotify har avslappnande musik och du knakse har något värmeljus hemma, säg till annars så skickar jag ;) har en hel låda!!! <333

Spacegirl

07 Jan 2011 21:11

Ja får jag 17 poäng så tar jag självklart det =)

Linda

07 Jan 2011 22:41

Haha ja så kan man ju oxå förgylla sina kvällar med oxå ;-)



Sv: Japp för mig är LCHF the sjit ;-) Och visst kan du äta grönsaker och om du vill en frukt, men jag undanhåller frukten för mig och käkar bär istället sen tar jag enbart vissa grönsaker som har mindre kolhydrater i sig såsom gurka, ruccola, broccoli, blomkål mm..Men för mig är detta en livsstil och ngt som jag ska leva efter även efter mitt mål är nått..



Ha en skön kväll..kram

Karro

07 Jan 2011 23:26

Haha så det är sånt som du pysslar med om nätterna ^^



Jag hade en jättetrevlig kväll. Men det blev relativt tidigt eftersom alla andra skulle ut. Och jag är inte den som gillar krogen, så drog hem med sista bussen :P



Det båda är telefonförsäljarjobb, varav ett riktar sig mot företag =)

Karro

07 Jan 2011 23:35

Självklart får ni det. Det kommer ett inlägg om kvällen innan midnatt ikväll med bilder! :D



Det beror helt och hållet på vart man går ut. Men jag är så sjukt less på de krogar som finns här i Sundsvall så att jag inte har lust att lägga pengar på dem. Sen är det så sjukt mycket konstiga & samma människor i denna stad som går ut.



Jag har tidigare suttit i en kundtjänst, så jag är van vid viss försäljning. Men jag har inte jobbat som telefonförsäljare.

Karro

08 Jan 2011 00:16

Taack :)



Hahaha kan förstå dig faktiskt.. ^^ Vill helst inte. Men måste om jag inte får nå annat

Linnea

08 Jan 2011 00:31

Haha, det visste jag inte om dig, skriv ut deras hela namn så jag oxå kan kolla in dom ;)

ERICAPERZZON

08 Jan 2011 00:44

Haha bra tidsfördrift men jag orkar inte söka på dom nu;P



Svar: Jag kämpar mer med träning, måste börja röra mig igen!:P



/E

carolina

08 Jan 2011 09:26

Nej jag har ju fått se till att de funkar med min budget :)



Jo lite coolt kanske de e :)

Katja

08 Jan 2011 15:46

Höjdes med 25% tkr jag! X)

Kommentera

Publiceras ej