Min förebild/inspiration

13kommentarer

Detta kommer nog komma som en chock, men min förebild stavas: Håkan Hellström.
Nu menar inte jag att jag vill börja sjunga som han eller liknande, sjungandet lag jag ner före 10 års åldern ungefär. A girl got to do what a girl got to do liksom.

Men grejen är att han och hans musik gör mig så jäkla glad! Hans hoppande på scenen, hans leende, hans energi, hans kärlek till sverige och framförallt göteborg.
Går jag ut och går sätter jag på en av hans skiva i öronen och jag kan gå hur mycket som helst.

Han ger mig orken att fortsätta, tack vare hans röst och hans texter.
Ja det är sant, tro det eller ej. Men för mig är han en ren jäkla fröjd!

13 kommentarer

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

05 Jan 2011 12:57

Vilken härlig förebild du har. Jag har många, ska göra ett inlägg om det senare :)



Ja klart att jag vill vara med, snacka om en bra morot till att lyckas :)

Fia

05 Jan 2011 13:00

sv: jo men de går inte. hinner inte med o äta så ofta när jag jobbar :P men de går bra just nu. tjuvvägde mig imorses o de såg bra ut :D



Oj 500 kg, de ska bli så kul :)

Sanna

05 Jan 2011 13:07

Haha, ja jag vet! Men varje gång jag går förbi vågen så blir jag sugen på att kolla vad den visar, bara för att.. :?



Yes! Precis som du, smala och fina ska vi vara snart :)

♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

05 Jan 2011 13:28

jo jag äter bara tre gånger om dagen

Det räcker för mej tycker blir för mycket annars.

Rumptott

05 Jan 2011 13:35

haha du vill de va? vem vet kanske ligger en ubåt o skumpar där haha =D



kram

Jannica

05 Jan 2011 13:46

Bra du har en så stark inspirerande person :)

♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

05 Jan 2011 14:05

Ja det ska man ju =)

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

05 Jan 2011 14:09

Jag ska snart lägga upp det, ska bara finslipa det lite och fundera lite till :)



Ja och det är tur det :) Då är vi många som kan stötta varandra :)



Tycker du att jag ska lägga upp kroppsbilder varje vecka eller en gång i månaden?

Jag funderar på en gång i månaden så att man kan se någon skillnad, men det finns dom som tycker tvärtom.

Svårt detta då jag kommer att lägga upp måtten varje fredag.

Fia

05 Jan 2011 14:10

SV: Nee man ska ju inte göra de men va bara tvungen o kika lite idag men nu ska jag hålla mig tills måndag morgon :D

scrapmoster

05 Jan 2011 14:14

Är inget jättefan av honom men jag håller med dig att man blir glad när man hör hans musik, ser han uppträda och allt. Det går liksom inte att låta bli att le, och jazza med. Det är få personer som lyckas locka fram det hos mig...



Kramen i

My

05 Jan 2011 14:22

Tack för din kommentar :D

anna

05 Jan 2011 14:24

håkan är grym!

Rumptott

05 Jan 2011 14:34

äter inte fort o reser mig lagom hehe =D

men aja vet i sjutton va felet är haha =)



kram

Kommentera

Publiceras ej