Måndag people

6kommentarer

Godmorgon, eller god för tidigt? Whatever, trött är jag vilket som.

Dagens schema:
- Gå till skolan här och skriva under papper.
- Ringa soc.
- Gå till arbetsförmedlingen och säga hej då.
- Ringa och fixa ett ställe att bo i Bollnäs.
- Köpa tågbiljett.
- Packa.
- Handla.
- Måste sola så jag ser lite fräshare ut.
- Någon form av träning, minst en promenad.


Vecka 4
- Gör 100 utfall och 100 knäböj
- Kämpa dig igenom minst 200 minuter träning
- Skriv minst 20 saker som är positiva med din kropp och din personlighet. Sätt upp listan tydligt så att du ser den under hela veckan!
- Ät grönsaker och/eller frukt till två av dagens mål under hela veckan.
- Testa ytterligare en ny träningsform

Såhär ser veckan ut i utmaningen också, Lycka till allihopa hoppas det går bra!
Glöm inte viktrapporter under veckan!

6 kommentarer

Linda aka Tokmorsan

24 Jan 2011 07:46

Är alltid uppe så där olagligt tidigt känner jag.



Hoppas dagen går bra vännen! Kram

Eva

24 Jan 2011 08:28

Hej.

Låter som om du har fullt upp.

Eva

Malin I Form

24 Jan 2011 08:55

Hoppas du hinner med allt :)



SV: Haha, jaså? :)

Tigerhonan

24 Jan 2011 09:08

Haha okej :P Servern är nog lite seg, fast kan bero på vad du har för uppkoppling också :P



Du har lite att göra idag ser jag ;D

Linda - En Vimsig MAmma

24 Jan 2011 10:01

du har en del att göra ser jag =) men shit vad svåra saker man måste fixa denna evcka då =) haha kram

Katja

24 Jan 2011 11:56

Goddagens..

Har du sett eller läst Twilight böckerna?

Kram!

Kommentera

Publiceras ej