Ibland behöver man tid

8kommentarer

För ungefär en vecka sedan så dog min kära.. vad säger man? Min farmors syster. Man säger nog så.
Söt tanten, henne tyckte jag om!

Men jag har inte riktigt tänkt på det hela så pass mycket, inte hunnit med. Men igår när jag och mamma satt och kollade på filmen Bröderna Karlsson så ser vi hennes dotter i filmen, Åsa (min pappas kusin) och jäklar vad hon är lik sin mamma alltså, då slog det till lite i huvudet på mig. Att hon verkligen är borta.

Sen kanske ni undrar vad Åsa gjorde i Bröderna Karlsson?
ja jag med. Haha men nej, hon är skådespelerska och har varit med i lite andra filmer.
Huvudrollen i mamma, pappa, barn - där hon spelade mot han, ni vet, flintisen från Jalla Jalla, Torkel!! Hur cool är inte han, haha! Varit med i en Wallander film (fusk, hon har spelat med Ola Rapace) och lite andra svenska filmer, dont know vad riktigt man är ju inte helt hajp på allting.

Men nu vet ni iallafall. Även om ni inte ville.

8 kommentarer

Fia

09 Jan 2011 09:46

SV: Ja den tycker jag du ska ladda ner! Ska kika på Save the last dance ikväll, hoppas den e bra :)



Ja men då e jag med! Men jag väger mig på måndagar så då får du min vikt då om de e okej?

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

09 Jan 2011 09:53

Usch beklagar sorgen :(



Det sägs att en kvinna som rör på sig ska äta 2000 kcal om dagen så jag ska hitta en bra balans så att jag inte går upp igen.

Eleonore

09 Jan 2011 10:04

Det är så sorgligt när folk i ens närhet går bort. Även om man kanske inte umgicks så mycket :)

Rumptott

09 Jan 2011 10:22

haha nu minns jag inte vad de va jag skrev att de bara va o köpa? =P hehe..

de va då fan att man ska vara så glömsk =(



ujj häftigt o ha en kändis i släkten =D



kram

Katja

09 Jan 2011 10:28

Beklagar sorgen <3

Karro

09 Jan 2011 11:15

Ibland tar det ett bra tag för en att verkligen inse att personen i fråga är borta. =/

Karro

09 Jan 2011 11:52

Hehe nejdå. Det ska jag inte göra ;) Så oroa dig inte.. Hihi. :P



Exakt. Han skötte sig, men inte fick han stanna kvar. Även fast det fanns mordhot riktad mot honom =/

Linda

09 Jan 2011 13:17

Ibland kan det ta en stund att inse att någon verkligen är borta. Men det är okej och man minns folk med värme och det är det som räknas!

Kommentera

Publiceras ej