Hårresande historia

9kommentarer


Det finns endel skillnader på denna bild.
1. storleken på kroppen.
2. ansiktsformen, rund vs. mindre rund.
3. håret.

Och det var håret jag ville tala om. För nu på senare tid börjar jag tappa det jag har. Har ju hört mycket om att man ska tappa en massa hår efter operationen för att man går ner i vikt och grejer.
Men trodde (framförallt ville) att det inte skulle hända mig. Dom får faktiskt ge sig nu, för det sista jag vill är att behöva klippa av mig längden bara för att de ska se bra ut, jag är en longhair tjej liksom.

Var rädd om erat hår allihopa, så länge som ni har det.

Det var bara det jag ville säga.

9 kommentarer

Sanna

03 Jan 2011 12:46

Jag vet inte riktigt hur gammal du är, men annars så kan det bero på att vart sjunde år ungefär, så dör hårståna/rötterna och håret lossnar. Därför så kan man tycka att man tappar mkt hår vissa perioder eftersom att stor del av rötterna faktiskt dör samtidigt :P



Fast, jag förstår ju också att operationen kanske kan orsaka samma problem :S

Alexandra

03 Jan 2011 13:12

tack så mycket :D



jobbigt att du börjar tappa håret :(

rumptott

03 Jan 2011 15:05

eeeh o varför ska man börja tappa håret om man har opererat sig den fick jag inte ihop =/

kram

Katta

03 Jan 2011 16:50

att tappa 3000 hårstrån om dagen är fullkomligt normalt ;D

tess

03 Jan 2011 19:31

min största fasa är att jag ska tappa håret.. mitt hår är heligt för mej, hehe



men du, ta och köp tabletter från hälsokost som heter super zink. De är sjukt bra och hjälper håret att bli tjockare och fint :) De första av många tabletter som jag provat som funkar!

frida w

03 Jan 2011 19:46

tycker håret ser likadant ut på bilderna? :)

charlie

03 Jan 2011 20:52

ät vitaminer blir alltid så när man bantar. o byt cola t light? Har du gått ner ytterligare 0,2!? GRATTIS :D:D

Linda

03 Jan 2011 22:14

Undrar varför det blir så. Jag har ju aldrig opererat mig har gått ner lika mkt som dig för några år sen. Men jag tappade inget hår. Älskar mitt hår över allt annat. Har man sparat det ner till röva vill man inte klippa av det.



Håller tummarna för att du slipper kapa håret!!! Kram

Evelina

09 Jan 2011 11:40

Tittar in och säger hej!

Väldigt intressant blogg må ja säga, väntar själv på besök o tid o genom gå en sådan operation ja me:)

Kommentera

Publiceras ej