Fantasi noll

8kommentarer

Så fort jag planerar någonting går det åt skogen, det enda jag gjort av det jag sa imorse är tränat.

Nu är vi helt plötsligt på väg till Gävle, där vi ska börja med en lång promenad och en lunch i gallerian. Sen ska hon köpa en ny dator eftersom hon fått skrota sin älskade Felix.

Ikväll ska vi se Winters Bone som hon laddat hem, vi tänkte se den på bio.. men vet ni vad?
Den går inte i Gävle, i Stockholm går den. Men detta är ju gratis, haha. Okej hoppas inte polisen läser min blogg, eller please do, det är ju Ellen som laddat hem den inte jag!
Skulle vara kul att se henne i randig fångdräkt!

8 kommentarer

Tigerhonan

11 Jan 2011 11:32

Visst är det sött :) Jag vet, men vill ge han något speciellt ju ;D Fast får väl ta det när jag fått pengar då ;D



Nu har jag börjat :D Och headern är typ klar, http://tigerhonansdesigner.blogg.se/?tmp=11112838 om du vill se ;)

Rumptott

11 Jan 2011 11:45

haha okej.. =P nope blidde inge gym idag för ont i huvudet för min del. så ska sitta o ta de lungt vid datorn istället o plugga teori t truck kortet..

o du.. winters bone SUGER!!!



dryga film. men har man inget bättre o göra så e de ju bra tidfördriv.. men seeeeg som sjutton.. springa o leta pappa hela filmen mm intressant noot med tanke på slutet.. =/



kram

Jenny

11 Jan 2011 12:14

Ja, ibland blir det bara inte som man tänkt ;) Men du hann ju träna och det var ju bra!



ha en trevlig filmstund!

Eleonore

11 Jan 2011 12:18

Haha vad snäll du är mot din kompis, men klart randigt passar alla i ;P

Haha bra att du är med igen! Håller tummarna :)

Linda, -4.3 sen 3/1 2011

11 Jan 2011 12:36

Ja jag måste det och jag vill kunna öka träningen efter hand istället för att gå ut stenhårt nu.



jag ska bara mysa med barnen då skolan osv börjar imorgon.

Katta

11 Jan 2011 13:00

HAHAHAHA crazy ass du är min pärla! <3 KRAM

Bibbi

11 Jan 2011 14:13

Hoppas dagen i Gävle varit riktigt bra :)

Kram

Linda aka Tokmorsan

11 Jan 2011 15:35

ha ha precis det är ju inte du som laddar ner mohahah



Kommentera

Publiceras ej