Faller sönder

13kommentarer

Jahapp, då var jag till skolan för att fixa papperen för att kunna börja min skola imorgon. Och när jag kommer dit är personen sjuk, vi som hade bestämt tid, så är hon sjuk!
Och inte fanns det någon annan jävel där heller som kunde göra något, inte ens rektorn.
Ännu ett bevis på att dom med högre makt egentligen inte kan ett skit. Reinfeldt vore ingenting utan sina slavar med andra ord. Vi lever i ett falskt land.

Hejdå good life, hej hej dystra tillvaro, dig känner jag sen förr.

Okej, så allvarligt är det inte, jag får börja på måndag.. förhoppningsvis.
Man kanske inte ska säga något än.

Jag firade mitt dystra liv med att gå och sola och sen ta en långpromenad, det var skönt ändå.

13 kommentarer

Tigerhonan

24 Jan 2011 09:35

Ja visst gör det.

Tänk inte på det, inte hennes fel att hon är sjuk ju :/ Fast tycker ändå någon annan kunde hjälpt dig ju :S

Nett

24 Jan 2011 10:36

Så typiskt, man tycker ju att de kunde slå en signal till dig och tala om detta!

Jessi Fox

24 Jan 2011 10:56

hahahaha anar jag en viss ironi i din kommentar nu när jag läser detta inlägg?

Lisa

24 Jan 2011 10:59

Ja, min bebis trivs där inne minst sagt, hehe.



Det är ganska vanligt för förstgångsföderskor att gå över tiden lite. Men det räknas inte som överburenhet förrän man gått 2v efter BF. =0P



Dåligt det där när man bestämt möte och personen inte ens hör av sig att den inte kan träffas då! =0/

Jannica

24 Jan 2011 11:01

Sånt där känner jag igen. Så jävla dåligt. Inte kan de anstränga sig och ringa och avboka tiden heller, för de kan ju vara för mkt begärt. Idioter.



Skönt du fick dig en promenad iaf vännen, du är så redig :)

Linda aka Tokmorsan

24 Jan 2011 11:23

Men nu får du sluta vara så neggo. Du har ju alltid mig så livet är alltid soligt ju!

Linda - En vimsig Mamma

24 Jan 2011 11:33

ja bättre att ah de som jobb än inget alls =) kram

Emma - mitt fatass

24 Jan 2011 11:41

sv: Jo det kan jag lova att de va, men ingen alkohol på läääänge nu =)

Karro

24 Jan 2011 11:51

Fan vad jobbigt då de inte hör av sig och berättar att ni får skjuta upp mötet. Och det är dåligt att ingen annan kunde hjälpa dig heller =/

Tigerhonan

24 Jan 2011 11:58

Ja hon kunde ju ringt dig iaf :S och sagt att hon var sjuk eller att någon annan kunde ringa så du inte åkte dit i onödan :S



Eleonore

24 Jan 2011 11:59

Va dåligt att de inte ringde och meddelade att hon var sjuk så du slapp åka dit iaf! Hoppas det går bättre nästa gång :)



Hihi visst är tom&jerrykex goda :D

Malin I Form

24 Jan 2011 12:08

Men.. vad irriterande! Hoppas det går bra!

Jenny

24 Jan 2011 12:19

Men när börjar skolan då?? Om du fått en plats så borde du ju kunna börja fast du inte skrivit under några papper.... :S

Fast nu får du ju lite längre tid att hitta boende men lite surt endå. Sen dålig stil att inte ringa och meddela!!!!

Kommentera

Publiceras ej