En fröjd för mitt shoppingberoende!

16kommentarer

För ett tag sedan gick jag med i Gratis bio, faller på det snöret som många andra har jag märkt. Har alltid trott att det bara ska vara nå lurendrejeri med det hela. Men hallå, det funkar ju verkligen.
Nu väntar jag mitt första presentkort på H&M som jag fick ihop poäng till redan första dagen.



Att samla poäng är sjukt enkelt, det kräver lite tid vid datorn. Men det är jag ju endå? Och självklart fortsätter jag vara det om det innebär gratis shopping för mig!

16 kommentarer

Anonym

14 Jan 2011 18:56

Hihi förlåt, kanske inte är den bästa för dig :P

Emma

14 Jan 2011 19:12

Ja, det har dom verkligen! :}

Har du skrivit något motivations-inlägg någon gång?

Linda - En Vimsig Mamma

14 Jan 2011 19:35

va lnar det sig? de trodde jag inte! japp de spelar ingen roll hur stor eller liten order du lägger...så kika ut något till dig eller din mamma kanske ska ha något? kram

Katta

14 Jan 2011 20:42

ohhh jag fick ju hem 250 kr här om dagen :D <33

Emma

14 Jan 2011 20:46

Jag får kolla igenom det sedan då :-D Nu sitter jag och ser på Let's Dance och det vill man ju inte missa ;D Haha!

Linda - En Vimsig Mamma

14 Jan 2011 20:49

vet du om att din mamma verkar vara en ängel! vad snäll hon är som hjälper dig! hojjta till när du och din mamma hittat det ni vill ha, så slänger vi in en oreder på en gång! kram

Tobias Martinsson - PhotoFrame

14 Jan 2011 21:00

sv; tack så mkt :D La just upp en ny bild på bloggen :D



Hehe ja, måste göra det :D Pepp åt oss ^^

Tigerhonan

14 Jan 2011 21:12

Ja verkligen super gott och ser mycket ut med :P Fast det är drygt 500 kalorier i det bara :) Om inte mindre eftersom frukt innehåller ju inte så mycket kalorier ;D



haha nej men det är typ 2 nummer så får man klockan gratis ;D



snart är jag klaar med din design ;D småslipar på det allra sista nu innan det är helt klart :D

Jenny

14 Jan 2011 21:13

nu har du fått någon poäng på att jag registrerat mig oxå - vassego´!



kram

Nett

14 Jan 2011 21:56

Visst är det bra, jag har oxå fåt en del presentkort därifrån :)

Malin I Form

14 Jan 2011 22:21

Det är verkligen smart det där :D

Karro

14 Jan 2011 23:40

Det var väldigt gott =)



Nu blev jag ju sugen på att shoppa =/ Själv ska jag storstäda lägenheten imorgon så att allt är klart tills att Anna kommer på söndag.... Hatar att städa, menmen.. Har nya påsar till dammsugaren nu i alla fall :P

scrapmoster

14 Jan 2011 23:44

Måste kolla in det här. Har sett att flera andra är med i det också. Kanske är en bra grej ändå....



Ha en go helg!!



Kramen i

Karro

15 Jan 2011 00:30

Meh! Haha.. Shoppa åt mig med :P Somliga ska ju vara duktig och städa på en lördag ^^

DONKEN-2barnsmorsa 2be

15 Jan 2011 06:57

imorron är dagen D, haha... då hoppas jag att jag gått upp till tjugo kilo över 52.

alltså 72. har jag inte det så fine, då blir det väl nästa vecka. men fan vad hungrig jag är nu... jo nog ska jag lyckas komma upp till 72. Bara nåra hekton ju!

Sanna

15 Jan 2011 09:13

Jag skickar in mitt resultat imorgon på morgonen då det är min vägdag! Hoppas det går bra? :D

Kommentera

Publiceras ej