Djävul eller gud?

14kommentarer

Jag har fått någon fråga vart min vikt uppdatering är någonstans. Det är sånt man kan undra faktiskt.
Eftersom jag är hos Ellen har jag inte min våg här, så kan helt enkelt inte ge er eller mig själv någon uppdatering förän på fredag. Men alla vet ju ändå redan att jag max gått ner 2 kg. För jag har ju hamnat i en grop. 1 kg/vecka gropen, ganska känd grop. Älskad av många, hatad av många. Jag älskar den inte, men hatar den inte heller!

Och när vi ändå snackar om vikt, alla ni som är med i utmaningen, ni glömmer väl inte att skicka in eran viktförändring till mig. På söndag eftermiddag ska jag publicera alltihopa.
Skickar du inte in, eller inte hör av dig, så är du automatiskt borttagen från utmaningslistan.
Tack på förhand!

14 kommentarer

Rumptott

12 Jan 2011 15:42

jaha snällt o bara putta bort en så där..

tänk om man har dåligt minne då =P haha..

ska nog försöka framföra den på nått vis =D hehe..

jaha så man man ju med se att ^^



kram

Tigerhonan

12 Jan 2011 15:58

Ja jävla skit är dom :O Ibland funderar jag seriöst på att byta :P men orkar inte xD



Ja hoppas jag med. Ska in till AMS imorgon efter skolan och se vad dom säger om saken. Har mailat FK och CSN men lär väl ta tid innan dom svarar antar jag..



Du får mitt resultat på söndag förmiddag ;D

Jannica

12 Jan 2011 16:14

Snygg bild!

Men 1 kg är ju bra, de går ju neråt, hellre lite långsamt då och då än ingenting alls :)

Malin

12 Jan 2011 16:27

utmaningen dog för mig.... tyvärr...varit så mkt de senaste 2 v i mitt liv o nu e ja sjuk me. BLÄÄÄä



ja vem fan vill inte gå ner mer än 1 kilo i veckan. Jag iallafall... :) dumt att man tänker så där att man är lite missnöjd när man bara gått ner 1 kilo el ibland mindre per vecka. Just nu står ja o stampar på samma vikt sedan förra veckan. :)

Shit pommes va det syns på dig... såååå kul!!!

Kram M

Jenny

12 Jan 2011 16:30

Vad är det för utmaning du har?

kram

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

12 Jan 2011 16:55

STORT GRATTIS DU HAR BLIVIT DAGENS LÄSARE HOS MIG :)



Skicka ett mail till mig med bild och valfri text. Jag uppdaterar så fort jag har kommit hem och lagt upp min träning.



Jag lovar, jag skickar in min viktminskning så fort jag har vägt mig på fredag :)

Men vilken vikt tycker du att jag ska gå efter? Den på morgon eller den hos min konsult vid 10 tiden? Hinner äta och dricka en massa innan jag kommer dit. Dricker ju minst en liter på den tiden.

Klyvigt, anledningen till att jag frågar är att jag vill att det ska vara rättvist.

Malin I Form

12 Jan 2011 17:37

1 kg är ju grymt bra i alla fall :D

Fia

12 Jan 2011 17:40

SV: Tack vännen <3 behövde skriva så att folk förstår att de inte alltid handlar om att man vill se bra ut. Utan att man vill må bra också :D



Snart e de dags för vägningsdags igen, fredag! De kommer gå bättre denna gången, de känner jag på mig :D

Tigerhonan

12 Jan 2011 18:11

hehe tycker du? :D Det är inte så lätt, du ska bara veta hur nervös jag var och jag visste ju inte alls om han skulle tycka om mig eller inte. frågade han på sms "vad händer om du inte tycker om mig då?" och han svarade "det är klart jag kommer göra, tycker om dig redan nu" fast vi aldrig hade träffats :D Konstigt nog har jag alltid haft lätt för att hitta killar, men hittar dom alltid på internet xD



men man kan ju beställa eget domän också du vet ;)

Rumptott

12 Jan 2011 18:24

haha okej =P jag bara dummade mig ju =P men iaf =D hehe..

hoppas de skärper t sig lite snart då =D



kram

charlie

12 Jan 2011 18:29

vilka fina bilder på dig gumman :)



hehe ja sånt händer!



Nyfiken på din vikt och även om dt e 0,1 kg så är dt alltid nått men vi siktar på massa! Håller tummarna

Mr.x

12 Jan 2011 18:58

DETTA ÄR RIKTIGT BRA ! LYCKA TILL !!!

Tjäna lätt 2000kr på din egen blogg precis som jag gå in här och följ en enkel guide av mig

http://easyblogmoney.tk

Tävling på bloggen vinn 5 siimii's

http://dagensskamt.blogspot.com

Anonym

12 Jan 2011 19:30

Jag har själv varit lite överviktig, Enligt doktorn skulle jag behöva gå ner runt 10-15 kg,

Och de gjorde jag på ett par månader bara, kilona ramlade bara av och nu är jag helt normalviktig :)

ville ge ett par tips bara :D

1. försök dra ner på godiset lite ifall du e typ en godisråtta som alla är nu för tiden, de e ganska svårt men försök, skaffa godislöfte eller något, då tappar man förmodligen något/några kilon utav de + att tänderna blir finare(:

2.Försök ät så mycke nyttigt som möjligt, jag började äta regelbundet och inget socker alls, åt frukost lunch och middag och frukt och sånt emellanåt ( man blir lätt hungrig på kvällarna, men gör iordning frukttalrik me dina favorit frukter på , faktist väldigt bra:D

3.motionera lite extra, om du har en hund t.ex. så kan du gå ut lite me den, kanske 1-3 gånger per dag, helst långpromenader :) och om inte du riktigt orkar gå ut i kylan som jag inte heller gör så kanske du kan fråga din föräldrar om ni kan skaffa sånt där rullband man springer/går på, om man tränar tillräckligt mycke på den kommer nog väldigt många kilon rasa, och om inte dom skaffar så kanske de finns ett gym i närheten man kanske kan använda (:



4. utmana dig själv med armhävningar och situps, du kanske börjar me 10 armhävningar och 10 situps 5-6 gånger per dag sen ökar du de till kanske 20-25 sen ökar du mer och mer, så tappar du kilon och bygger upp lite muskler :D



5. Drick mycke mjölk och vatten , vatten är inte så speciellt gott men väldigt nyttigt , men mjölk är jätte nyttigt och väldigt gott oxå



tackförmig :D

Linnea

12 Jan 2011 22:02

Fuck off vad snygg du är på den bilden ;D

Kommentera

Publiceras ej