Back in school

9kommentarer

Hej alla fans, kan ni fatta hur slut jag är eller? Äntligen är första dagen över.

Många av er undrar nog hur de gick, först och främst: Tack för all gullig peppning, börjar nästan grina!!

Det gick iallafall jätte bra, vi är 10 st i klassen, scenskräck? Jo men lite kanske.
Blev pang på rödbetan idag dessutom, började med ett grupparbete som ska redovisas på onsdag.
Där vi ska anordna vinkväll åt ett företag med aktiviteter, middag och så. Två olika förslag.

Nu måste jag iväg på affären, för man bör tydligen ha matlåda med sig till skolan. Inte så god mat i matsalen där, sen om den jag gör blir så mycket godare det är en smaksak. Vi får se vad jag hittar på.

Fan vad jag rabblar helt ointressant eller vad?
Det är bara det att jag är fortfarande helt upp i varv, huvudet snurrar som fän.

Look of today:

9 kommentarer

Malin I Form

31 Jan 2011 16:50

Ooj det var lite tid för ett grupparbete! Är det stort eller?

Jenny

31 Jan 2011 16:58

Det lät ju som en rolig uppgift. Varför kan inte vi få sådana roliga uppgifter fast göra bokföring är rätt kul det med och sen avsluta med ett årsbokslut.

Jannica

31 Jan 2011 17:31

Skönt att första dagen är över :) Bra att du fixar egen mat ju :D

Laks

31 Jan 2011 18:42

haha skön bild X) vad har du börjat i för skola? ett gymnasium? en högskola? en kurs eller nåt? :) usch va taskigt av dem att börja med redovisningar.. eller att ens utsätta någon för det överhuvudtaget X) hatar redovisningar!



SV: va bra att du skrev på! :) javisst ser det gott ut? det är supergott också ;)

Jenny

31 Jan 2011 19:45

Matlådan fixar du galant ska du se! Skönt att det gick bra på första dagen, det är viktigt att det blir en bra start ju!

kram

Nett

31 Jan 2011 19:51

Härligt att det har gått så bra :) kan bli en tuff tid framför dig. Smakar maten bl så ta med dig bordskrydda så kanske den smakar bättre :)

Carolina

31 Jan 2011 20:07

HÄRLIGT att det gick bra idag! =) Alltid svårt med nya saker och nya människor..

Pernilla

01 Feb 2011 07:19

Härligt att det gått så bra!! Du kommer snart inse storheten med matlåda. Framförallt den ekonomiska storheten ;)



Förtydligan: Jag hade problem med knät förrut som du kanske minns (därför vi pratade om paus i utmaningen första gången) men nu är det andra hälsoproblem i vägen som jag väl inte orkar gå in på offentligt på bloggen och så. Men jag kommer berätta tids nog. Och jag är osäker på hur jag ska göra med utmaningen nu för vill invänta expertutlåtande och inte pressa mig ner i vikt nu om du förstår vad jag menar. Detta är även förklaringen till att jag inte gått ned något det senaste heller verkar det som. Jaja, blir lite konstigt när jag inte riktigt kan berätta hela sanningen men det kommer som sagt. Vill bara förvarna om att det nog inte blir mmer utmaning för mig tyvärr! Kramar

Amandaaaa

01 Feb 2011 12:00

härligt! Vad går du i skolan för ngt? (:

Kommentera

Publiceras ej