Three things

6kommentarer

Meningslösa dagar som denna får en att fundera en hel del, detta har jag kommit fram till:

1. Jag är fet! (redan tänker ni) JA! Alltså, jag är fett slö också, så fort jag blir frisk måste jag börja röra på mig massor igen, för såhär kan jag inte ha det. Mindre fett till folket!

2. Jag borde börja med mitt skolarbete som ska vara klart imorgon, rolig uppgift men har man feber, ont i huvudet och ingen ork så är helt plötsligt ingenting roligt. Absolut ingenting... förutom Scrubs.

3. Jag hatar vinter och snö, jag älskar våren! Kan man aldrig få det man älskar?

6 kommentarer

Nett

10 Feb 2011 16:55

Nog får vi hoppas att våren kommer snart i allafall :) Krya på dig!

Malin I Form

10 Feb 2011 17:52

Jag gillar vintern men nu får det gärna bli vår snart :)



Sv: Tack vännen! OM jag gör.. min förlovningsring trillade av för flera månader sen (kommer du ihåg att jag tappade den i badhuset?)

anna

10 Feb 2011 18:11

krya på dig!

Emma - mitt fatass

10 Feb 2011 18:47

haha vad rolig du är =) DU är inte fet. du är go :D

Heidi

10 Feb 2011 20:07

Jag längtar också till våren...jäääättemycket och är så enormt trött på vintern att jag funderar på varför jag ens bor i landet....:)

Carolina

10 Feb 2011 21:11

Hoppas du kryar på dig! sv: Nej jag skadade mig inte som tur var. Men ett härligt garv anfall fick jag =)

Kommentera

Publiceras ej