Sönday

10kommentarer

Jag tycker tiden går sjukt snabbt, jag hinner inte med.

Är deppig idag också för jag väger typ lika mycket som förra veckan, jag går inte ner i vikt längre. Jag som inte ens är onyttig, jag rör på mig varje dag och äter ordentligt.
Okej, jag äter för lite, men det kan väl inte ha med saken att göra? Jag ska fan börja vräka i mig mat från och med nu, så får vi se hur det går. (då menar jag äta oftare, inte mer)

Nu ska jag äta, duscha, hämta ut vinstpengar (vann på elitserie hockeyn igår, bara för att jag är bäst) sen handla en massa saker till Tilda. Den lilla pärlan ska få påfyllt skafferi och annat av faster nu!

Ha en bra söndag!

10 kommentarer

Linda

20 Feb 2011 10:27

sv: Ja nog spar jag pengar iaf ;-) Synd bara att man är så usel på att hålla i dom ändå ;-)



Men shoppingsuget stillas väl i takt med att kilona trillar av och våren gör intåg?? Man lär ju iaf ha lättare att hitta snygga grejer som sitter bra på ens kropp..Hatar verkligen provrum och hur den får ens kropp att se ut :-(



Nett

20 Feb 2011 11:00

Visst kan det bero på att du äter för lite, din kropp har gått på sparlåga ett tag nu. Men sedan är det ju inte helt omöjligt att du har kommit in i en platå, det händer alla, och är helt naturligt.

Jannica

20 Feb 2011 11:15

Tyvärr kan de bli så om du äter för lite :/ Kroppen ställer in sig på svält och vet inte vad den ska förbränna. ÄT KVINNA!!!! Ge inte upp, jag tror du kommer ha ett bra resultat nästa vecka :)

Malin

20 Feb 2011 11:33

Om man äter för lite ställer ju kroppen in sig på svält och sparar in på förbränningen, så det kan säkert ha med saken att göra, prova dig fram lite :)



Svar: Tyckte inte det var nån låt igår som var särskilt schlager faktiskt :P Eftersom jag ska bli musiklärare tycker jag att det hör liksom till att vara insatt i sånt som händer i musiksverige, mest därför jag tittar, inte för att det är bra :P Du kanske märker att jag tycker att det mesta är dåligt? :P

Linda aka Tokmorsan

20 Feb 2011 11:39

Det är ju tyvärr så där med viktnedgång. Du har rasat otroligt mkt på relativt kort tid och nu blir det segare!

Inte misströsta vännen!

Linda - en vimsig mamma

20 Feb 2011 11:58

snart går su neråt igen! kroppen vill bara hinna vänja sig lite!

japp ser verkligen i fram emot att kolla innehållet i påsen =)

Det är lungt! kram

Johanna

20 Feb 2011 12:13

tiden går verkligen för fort!

Malin I Form

20 Feb 2011 12:44

Sv: Hehe, vi köper ju ICAS grejer ibland men några andra tål jag inte. Har mycket med tillit att göra tror jag!

Anonym

20 Feb 2011 13:13

Försök att äta var tredje timma. Det funkar! :)

Malin I Form

23 Feb 2011 13:04

Kan inte kommentera någon av dina övre inlägg :S Fint du har fått det här i alla fall!

Kommentera

Publiceras ej