Skit på er!

9kommentarer

Alltså blogg.se och hela baletten är så jäkla segt såhär på kvällarna, dont get it? Det är ju nu man har tid.

Anywho, jag kör ett bloggtips istället så får jag väl gå och sova sen eller nått.

LINAPINA har börjat blogga, (på riktigt denna gång hoppas jag).
Ni som känner mig och har läst min blogg vet att jag brukar ta upp henne ibland, oftast som Lina Pina men ibland är jag så cool så jag kör förkortningen LP. Vet inte hur jag kunnat varit så smart och kommit på den.

Kolla in hennes blogg iallafall, hon ska ju bli tvåbarnsmamma i april - weho!
Och så är hon en viktkämpe, precis som mig och många av er. PEPP på det. Eller amen!

9 kommentarer

LP

06 Feb 2011 21:42

Tack köra JD för att du tipsar om min blogg ;P



LP o JD hur coola som helst är vi ju! Haha ;P

Nadja

06 Feb 2011 22:12

usch då får du krya på dig. Jag håller med om blogg.se.

Rumptott

06 Feb 2011 23:31

haha amen va fan =P

jag e jämnt ute fel haha =D aja.. men då vet jag ^^ haha..

tack så mkt =D

kram

Nett

07 Feb 2011 08:00

Det är väl kanske det sämsta med att ha en blogg på en bloggportal, det funkar aldrig som man vill, när man vill.

Eleonore

07 Feb 2011 08:25

Haha det är nog därför det är så segt, för det är då alla bloggar ;)

Kul att få bloggtips om din kompis :)

Linda aka Tokmorsan

07 Feb 2011 09:28

Jag blir skitsur när saker segar!!!

Matilda

07 Feb 2011 10:30

Hej vill bara tipsa om en sak som händer på min blogg just nu, jag ger nämligen alla mina läsare 10%rabatt och fri frakt hos Lolux.se

Kolla in min blogg för att hämta koden som låter dig ta del av erbjudandet :)

Amanda

07 Feb 2011 14:51

Ja, superbilligt där :) Och barsen var goda :) Haha!

Anonym

07 Feb 2011 15:12

naw thanks hun!



det blir säkert bra med vägningen, håller tummarna!

Kommentera

Publiceras ej