Onsdag

8kommentarer

DETTA ÄR SJUKT, MEN VET NI VAD? God morgon förresten. Men iallafall, vet ni? Jag har helt missat att berätta en sak. Inte de att mina händer är helt röda, utan att jag har redovisning idag.
Och denna gången ska jag delta, jag är inte ens nervös. Jag har kommit in så bra i klassen och de är så härligt gäng + att uppgiften var så rolig så ser bara fram emot detta!

9-12 går jag idag, hur skönt är inte det då?
Skulle egentligen gå till 15, men eftersom jag mår så dåligt så får jag sluta tidigare.
(frågade läraren igår, så får jag ju skjuts hem också, slipper jag åka tåg och grejer)

Ha en bra dag alla fans!!

8 kommentarer

Jenny

09 Feb 2011 09:13

Härligt! Lycka till med redovisningen och skönt med förstående lärare!



kram

Eleonore

09 Feb 2011 09:44

Va skönt att du bara behöver gå halva dagen! Vad är det för något du mår dåligt av? :)



Haha ja de är jättesöta de dammsugarna med slang och grejer :D

Malin - Mamma till Nova

09 Feb 2011 10:55

Hoppas det går bra idag! Skönt att sluta tidigare :)

Pernilla

09 Feb 2011 11:27

Du var grym, eller hur?! :)

Pernilla

09 Feb 2011 11:30

Oj glömde ju det där med gbg. Min motivation till varför jag inte gillar stan: Det luktar spya och urin överallt, spårvagnarna är äckliga, alla alkisar/tiggare går mig på nerverna, skräp överallt haha! Nemen helt ärligt så bor jag ju så nära så tar ju bara pendeln in till stan och gör det jag ska och åker hem igen, det är ganska gött och då är stan helt okay ;) Men skulle aldrig kunna tänka mig att bo där, inte ens över en helg.. Hahha!

Linda - en vimsig mamma

09 Feb 2011 11:47

vad bra då kör vi på det! men du ta den elektroniska katalogen nu så länge och lägg ut på din facebook och på bloggen! du kan ju få en beställning redan där! kram

Jenny

09 Feb 2011 14:08

Själv är jag en lång dag imorgon i skolan (suck). Nu ska man sitta hela eftermiddan med ett bokföringsprogran vid namn VISMA. p.s Jag och VISMA är inte kompisar.

Emmelie

09 Feb 2011 16:44

Förslag på vad som kan skrivas i min blogg? :)

Kommentera

Publiceras ej