Måndag morgon

6kommentarer

Goden morgen!

Idag är jag uppe tidigare än vanligt, ska nämnligen till skolan en timme före alla andra. Jag och två till, för att ställa iordning dagen.

Det kanske jag inte sagt förresten, att klassen är uppdelad i tre grupper där vi får en varsin måndag att göra aktiviteter och skoj för dom andra. Och nu är det min och min grupps tur, ska bli roligt. Hoppas allt flyter ihop och vi lyckas. Heja heja!

Jag lyssnar på Sjörövarfabbe, och gör mig redo. Volympuder - love!

6 kommentarer

Nett

28 Feb 2011 09:08

Härlig bild på dig.. Hoppas att det går bra idag :)

Linda

28 Feb 2011 09:15

HAHA grönsakerna är fördigköpta i en påse. Det andra har jag lagt till själv. Som sojastrimlorna :)

Malin I Form

28 Feb 2011 09:19

Oh,h oppas det blir bra då :D



SV: Tack vännen!

Tigerhonan

28 Feb 2011 10:15

Ja men ändå, ville ju inte hoppa av :P Fast kontrollerade vikten i morse för att se så jag inte går upp något (sist sa dom att det är bra om jag står still på vikten) och jag har fan gått ner 3 kg. Och det gör inte så mycket heller, eftersom jag mått illa och så. Så egentligen är jag under mitt första delmål nu :O 109, kg

Linda - en vimsig mamma

28 Feb 2011 10:38

tack så mycket ! kram

charlie

28 Feb 2011 15:57

hihi ja men tyvärr passade de ej :(

Kommentera

Publiceras ej