Man får inte bara göra sånt man gillar

3kommentarer

Dag 2 på praktiken dags, hoppas det blir kul. Fick förresten en fråga på vad jag fick göra igår.
Kan ju låta er läsa om det medan jag är away!

Först och främst jätte trevlig personal. Jag fick kolla igenom hela utbudet, broschyrer, stället och internet. Tog flera timmar, skulle även fylla på och rätta till och städa lite. Sånt behövs hela tiden, jäkla slarv människor det finns som inte kan lämna ett ställe lika snyggt som det var innan dom kom.. eller nåt.

Sen hade turistbyrån fått post från en liten kille på 12 år från Hultsfred, han hållde på med ett skolarbete och skulle skriva om gästrikland. Så jag plockade ihop massa broschyrer till honom, + det han bad om i slutet av brevet.. Information om saik, för han spelar bandy och hejar tydligen på nollorna.
Så nu kan jag allt om saik, fråga mig anything liksom! Hjälp.

Det var de, nu måste jag dra to the buss! Ha en bra dag!

3 kommentarer

Eleonore

22 Feb 2011 08:44

Vilka roliga uppgifter du har på turistbyrån! Jag skulle också vilja jobba på ett sånt ställe någon gång i livet :D

Linda

22 Feb 2011 10:30

Hon är en jäkligt bra vän faktiskt så jag är glad vi började jobba ihop för snart fyra år sedan. Fyfan vad tiden går snabbt! :)



Gött, då kan jag känna mig nöjd med att ha lämnat det iaf :P

Linda aka Tokmorsan

22 Feb 2011 11:09

ha ha vad kul att han bad om sånt liksom!

Kommentera

Publiceras ej