Freday

12kommentarer

Guten morgen!

Jag är ledig idag. Så det blir en vända på stan, innan vi åker hem. Vi har inte bestämt oss vilket tåg vi ska åka med, men det blir på eftermiddag/kvällen iallafall. För vad ska man hem och göra liksom?

På måndag börjar min praktik, Sandviken turistbyrå, i 2½ vecka ska jag vara där. Sen byter jag turistbyrå till något mycket bättre, nämnligen Falun turistbyrå och det ska bli så roligt.. tror jag!

Ha en bra dag alla fina, fula, smala, feta, perfekta, hemska och konstiga!

12 kommentarer

Georg Hendrix

18 Feb 2011 09:36

Klart jag tycker det =)



Dagens samhälle är alldeles för fokuserat på vikt. Ja, övervikt är farligt, men är det bättre att folk har anorexi än att de väger 5 kg extra?



Rumpor kan vara fina på olika sätt.. men en rejäl riktig pussrumpa är aldrig fel :D

Anonym

18 Feb 2011 09:41

aww söööt du e !



haha gumman du e ju läcker nu ;)

linda - en vimsig mamma

18 Feb 2011 09:43

vad kul att vara på en turistbyrå =)

hur går det med katalogerna då?kram

Jenny

18 Feb 2011 09:48

Hur sjutton lyckades du med att få praktik där???

Nett

18 Feb 2011 10:08

Detta med praktiken låter himla kul, och jag tvivlar inte en sekund på att den kommer att vara det. Ha en trevlig helg på dig!

Malin I Form

18 Feb 2011 10:23

Vad kul med praktik, det var längesen :)

Katja

18 Feb 2011 10:46

Hejsan :O) Finns det fula människor, alla ser väl bara olika ut hihi! Undra om man ser en människa på samma sätt som en annan, det tror jag inte.. annars skulle inte ex en tjej/kille falla för den fula.. hm? Eller den som vi tkr är ful som han eller hon tkr är fin? ;O) Hehe..

Jag äter lite? Mer än dig? HIHI!!! Redan helg, schysst, o spännande med praktik, lycka till!

Jenny

18 Feb 2011 11:06

Hej hopp!

Vad kul med praktik! Hoppas det "händer" något där bara, så du får ut något av den...

Ha en skön ledig dag!



kram

Joline

18 Feb 2011 11:09

Jag funderar på vilken kategori jag faller under ;) Jag väljer nog att hamna under kategorin feta denna dag. Hahah ;P

evelina

18 Feb 2011 11:24

hej, fin blogg och vad söt du är! :)

min vän tävlar i en sång tävling, skulle du vilja vara så snäll och lägga en eller fler röster på henne?

alla som röstar får en länk ikväll, vore skitgulligt!



http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=137#/rosta

Linda aka Tokmorsan

18 Feb 2011 12:04

Låter skitskoj måste jag säga.



jag är snygg smart och bäst så det så ;)

donken

18 Feb 2011 14:24

wihoooo det är fredag ja! ;)

ojoj turistbyrå! ;) jag gick turism.. :P ska du bli sån? turistbyrå-clerk? :P

pöss!

Kommentera

Publiceras ej