Dag 9: Motion idag

9kommentarer

Ja just idag blir det väl ingenting? Eller vad du menar?
Nä men de blir en promenad idag, som alla andra dagar. What to do när man inte ens hittar till en affär här uppe i Bollnäs liksom? Minst av allt ett okänt gym. Vill jag ens gå till ett sånt själv?

Annars då, innan jag åkte hit. Gud jag var så bra på träning, det var jag verkligen. Träningsnarkoman, minst 4-5 gånger i veckan. Jag saknar det faktiskt. Måste nog ta tag i det ändå.

Att motionera är det bästa jag vet.. nästan!

9 kommentarer

Karro

02 Feb 2011 11:15

Blev några promenader för mig igår också :)

Bara att leta upp ett gym i Bollnäs.. :)



Malin I Form

02 Feb 2011 11:50

Hihi, men kör på! :D



SV. Jo men visst serru.. det har vart ett av målen hela tiden :D

Laks

02 Feb 2011 11:54

Vad härligt att du tycker det! :) lycka till med träningen :) shit har du gått ner så mkt som på bilden? va duktigt! :D



SV: haha, nä inte direkt X) spelade innebandy i ett av sthlm´s sämsta lag i 5 år (jag var dock en av dem bästa i laget.. så man drogs ner typ, haha :P). sen började ja bli otroligt stressad inför matcher, tyckte det kändes för mycket på allvar när ja började träna med juniorerna.. läskigt, tyckte jag. så ja slutade, började på korpen istället där ja spelat i ett år nu! tillsammans med min gamle far också X) haha :P skitroligt :P

Linda aka Tokmorsan

02 Feb 2011 12:04

Vill komma dit också. Alltså att motion inte är något jag avskyr!

Nett

02 Feb 2011 12:08

Klart att du vill, eller inte men du har lovat dig själv att göra saker och ting på egen hand med flytten ;)

Jannica

02 Feb 2011 12:11

Du verkar inte trivas vännen?? :( Hoppas du hittar någon motion som passar :)

tess

02 Feb 2011 12:39

du lär dej att hitta snart ska du se :) det brukar gå rätt fort, hehe

Pernilla

02 Feb 2011 13:38

Träna hemma kanske till du gjort dig hemmastadd? Jag körde det ju jättemycket innan grannarna flyttade in under ;)



Visst gick det bra med redovisningen idag?! :)

Liza

03 Feb 2011 18:13

Du är galet duktig som har själv diciplinen och klarar av att gå ner så pass mycket! :) väldigt bra blogg!

Kommentera

Publiceras ej