Dag 8: Motion tidigare i livet

8kommentarer

What now??

Nä men okej, när jag var liten var jag med på simskola i flera år, slutade på mellanstadiet.
Och sen dess var det ju inte ett skit som hände, gymnastiken på skolan? Men vad var det då liksom? Det var inte ens kul, sällan jag var med överhuvudtaget. Ett äkta slöbarn med stort P!

Sen då.. jag började träna i gymnasiet, ett tag. I början flöt det på, fan vad jag är bra tänkte jag då. Sen tog det slut, sen började det, sen tog det slut, sen började det.. och så vidare.
Jag insåg ganska snabbt att träning och grejer inte är någonting för mig helt enkelt!

För många försök och för mycket misslyckanden!

8 kommentarer

Nadja

01 Feb 2011 11:12

Det var mums. =) Allt bra? =)

malin - mamma till nova ♥

01 Feb 2011 11:35

Ja vem vill inte ha vår :)



Fan jag var också sådär förr, gillade inte alls att träna överhuvudtaget.. Men nu försöker jag göra det så ofta jag kan och hoppas jag kommer fortsätta med det. Det är ju faktiskt rätt kul ändå :) Tränar du något nu?

Katja

01 Feb 2011 12:21

Goddagens.. jag hatade gympan i skolan för det mesta, löpning o sånt iaf ^^ Men vissa saker kunde väl vara kul! Jag älskar att simma men ogillar att styrketräna!

Kram på dig <3

Grodan

01 Feb 2011 13:04

sv: hehe.. jag har en känsla av att vår ordning i bokhyllorna inte håller sig speciellt länge :P

Jenny

01 Feb 2011 13:14

Själv är jag uppvuxen i Jämtland, där bestod gymnastiktimmarna av LÄNGDSKIDÅKNING från oktober till april - HUR kul var det??? Jag var ju en gymnastiktjej, som t om tävlade i gymnastik, men att åka runt runt i ett elljusspår ? Nä fy !!!

Johanna

01 Feb 2011 13:19

oh då får du vara sur resten av veckan. för innan helgen kommer det inte komma ut vad det handlar om :)

Laks

01 Feb 2011 14:08

det är nog många som testar på olia sporter å aktiviteter, men som aldrig liksom fastnar för något. Du är inte ensam! Själv fastnade jag för innebandy i 8-årsåldern. har aldrig behövt tänka på träning eftersom ja alltid har ÄLSKAT innebandy. Skulle ja inte spela det skulle ja nog ha världens sämsta hälsa.. haha X) träning där man inte fattar att man tränar, utan som bara är ett nöje och väldigt roligt (sporter alltså! inga aerobics-pass för mig inte) sånt e värt å satsa på tkr ja :P

Malin

01 Feb 2011 16:15

Det är verkligen svårt att hålla igång träningen.. Jag kan vara jätteduktig ett tag men sen blir jag sjuk eller gör illa mig eller har inte tid och så skiter det sig.. Men jag försöker röra på mig en del iaf.. Promenader är ju inte helt fel heller :)

Kommentera

Publiceras ej