Dag 24: Rädslor

7kommentarer

Jag är rädd för så mycket, så jäkla mycket. Men för att hålla oss till vikten.

1. Jag är rädd varje dag att min magsäck blivit större igen, ibland kan jag äta och sen känna att jag inte ens blir mätt utan jag vill ha mer. Och det skrämmer mig. (jag tar självklart aldrig mer)

2. Jag är rädd för att jag inte kommer gå ner nå mycket mer, känns som att allt går så segt nu och nästan så att jag går upp hela tiden istället, tänk om det blir så?

3. Jag är rädd att jag inte kommer klara av att hålla vikten sen när det gått ett år!

Detta är saker som jag tänker på minst 1 gång/dag, jag blir lika rädd varje gång.

7 kommentarer

Linda

17 Feb 2011 14:08

Det går ju långsammare eftersom att tappa vikt eftersom det helt enkelt inte finns lika mycket fett på kroppen. Tänk inte så mycket. Du har gått ner mycket, snabbt och ibland tar kroppen en paus då det går segt men sedan sätter det igång igen :)

felicia=)

17 Feb 2011 14:16

c00l header verkligen :D



men du tänk såhär för att man ska gå UPP i vikt det tar ju längre tid än att gå upp.. så om man bara tränar och äter rätt i bra mängder så kommer man komma ner i den vikt man vill :)



och du jag tycker du är fin :D:P

Jannica

17 Feb 2011 15:32

Det är okej att vara rädd <3

donken

17 Feb 2011 16:16

japp, hon kastade byxorna till vincent på isa, och sa att isa skulle klä på storebror. hon skämtade ju, men fan, det var inget roligt. hon skulle själv klätt på honom byxorna, jag hade ju fullt upp att hålla isa. och de ska ju göra min pojk färdig när klockan är 14, det är ju deras jobb. och hon såg ju att jag hade isa.. hm. fattar inte hur hon tänkte. det var nog bara för hon ville hålla isa, men då kunde hon ju frågat mig istället! det är ju inte hon som går på dagis och ska tas om hans av fröknarna, det är ju vincent! jag ska inte göra deras jobb.. suck.

men idag var han påklädd, det gillas. hon kanske läser min blogg hahahhaha.. :P

donken

17 Feb 2011 16:18

you can do it! bara du själv liksom inte tar mer fastän du inte blitt mätt. men sen å andra sidan är det väl inge stora mortioner du behöver för att bli mätt heller..? kan den verkligen bli större, när man gjort en GPB?

pöss!

Sofia E

17 Feb 2011 17:17

Vi är många bloggläsare runt om i sverige som hoppas och tror på dig! Kämpa på och nå din dröm:)

Amandaaaa

17 Feb 2011 19:01

rädlsa är till för att besegras ;)

Kommentera

Publiceras ej