Dag 22: Vad jag saknar

7kommentarer

Tro det eller ej men jag saknar faktiskt känslan av att kunna äta vad man vill, hur man vill, när man vill, och framförallt hur mycket man vill. Jag vet att det låter helt jäkla sjukt, men det är så mycket att tänka på nu efter operationen att jag blir galen ibland.

Jag har inte kommit in i att jag ska äta sakta, jag kastar i mig dom första 10 tuggorna ibland, sen kan jag inte äta mer på flera timmar för mår så dåligt.

Ångrar jag att jag gjorde operationen?
Absolut inte, detta är lätt något jag kan leva utan.
Tar bara lite tid att vänja sig.


Vem skulle sakna kroppen i den rosa tröjan egentligen? Just det.

7 kommentarer

Johanna

15 Feb 2011 14:59

Känner igen det där jag med, man saknar ibland att kunna skynda sig. . att jag hatar att jag inte kan äta direkt på morgonen. . då mår jag jätteilla. . men ångrar heller ingenting. . absolut det bästa jag har gjort i mitt liv..=)



Hoppas allt är bra för övrigt.=)

STORA KRAMAR

Johanna

Teija

15 Feb 2011 15:24

Åh vad kul att höra att du också gillar den nya kategorin, då fortsätter jag med den :)) Haha! Du får gärna kommer med snyggingar, så ska jag se vilka jag kan publicera :)

Emma - mitt fatass

15 Feb 2011 16:19

Jag håller med dig! Ibland vill man bara svulla järnet. (inte konstigt att man ser ut/sett ut som man gör)



Jo men pasta vettu, det är min diet ;)

Alexandra

15 Feb 2011 16:30

tack så mycket! :D

riktig skillnad, förstår att det var svårt att vänja sig i början :)

Nett

15 Feb 2011 17:37

Det kan ta en evighet, jag kan än idag "glömma" bort att jag är opererad.

Mia

15 Feb 2011 19:04

hej du... sorry att jag inte svarat förens nu...



men det var en operation jag gjorde för att kolla vad som var galet i magen.. jag får hemskt ont ibland å doktorn trodde det kunde vara att tarmarna snodde sig runt varandra. De har ju liksom lite mer plats nu.

Men det visade sig inte vara något.. de fann inget speciellt... Å problemen försvann ett tag men kom tillbaka igen.



Lycka till själv, det ser ut att gå görbra =)

Therese

15 Feb 2011 19:23

Tusen tack tjejen :)

Hur har din dag varit?

Kommentera

Publiceras ej