Dag 14: 10 saker du inte visste om mig

16kommentarer

1. När jag är förskyld använder jag minst 2 storpack näsdukar, vilket är 200 st.
2. Jag avskyr mina vader. dom är så stor, tror aldrig dom blir normala.
3. Om en av mina naglar går av en bit, måste jag ha av alla, annars får jag panik.
4. Jag vill ha 3 barn, fast gör det för ont vill jag bara ha 1.
5. Jag är fortfarande "hemmasjuk", trivs bättre hemma med mor och far än ensam.
6. Jag älskar Skilda världar som jag sett kommer på dvd i mars.
7. Göteborg tycker jag är Sveriges finaste stad, och bästa och allt allt allt.
8. Jag avskyr SAIK (sandvikens bandylag) blä.
9. Jag älskar att simma och blir aldrig helt slut av det.
10. När jag var mindre spelade jag innebandy, jag slutade för att uppvärmningen var för jobbig.

16 kommentarer

kurdisk muslimsk tjej <3

07 Feb 2011 18:43

jag vill också gå ner 60 kilo :D hur gör man ?=) KrAmSiSaR <3

jag satsar på att äta havregrynsgröt till frukost <3

sen kvällen kanske havregrynsgröt igen :D

men idag blev det mackor :( jaja PuSs & lycka till du med ! <3

Nett

07 Feb 2011 19:35

Själv älskade jag skilda världar då det gick på tv för en massa år sedan :)

Linda - En Vimsig Mamma

07 Feb 2011 19:35

visst gör det ont att föda barn men jag lovar dig att du vill ha fler! =) ja hoppas jag får beställningarna innan imorgon för det är sista dagen imån och jag kan inte lägga den åt dig efter 14.00 =/ kram

scrapmoster

07 Feb 2011 19:40

hahaha, du är så himla rolig!! Att läsa din blogg får mig verkligen på gott humör igen...



De där stövlarna var ju jättefräcka! Skitsnygga verkligen.



Kramen i

Sandralie

07 Feb 2011 19:46

Haha Kan vara mycket man inte vet om folk :P

Hur har din helg varit då, gjort nå speciellt? Kraaam!

Trees london

07 Feb 2011 19:47

Men åh vaad segt varför detta??

Din blogg blir större o större, är det så?:D

min dag har vart seeeg. hualiga!

Linda - en vimsig mamma

07 Feb 2011 19:49

oki då lägger jag in ordern nu då om jag kommer in på mailen =) kram

Malin

07 Feb 2011 19:51

Ja, det var fasen på tiden att jag fick mitt första val den här gången, det är sista praktiken på utbildningen.. Så efter 4 år är det inte mer än rätt att jag fick som jag ville för en gång skull :P



Spännande lista! Du måste vara extremt snorig, använder du inte nässpray? Jag kan inte andas utan det :P

Nadja

07 Feb 2011 19:51

Vad skoj att du är med i tävlingen. =)

Jenny

07 Feb 2011 20:10

Jag tycker inte heller om mina tjocka vader, och fastän jag gick ner 67 kg totalt så var de stora, så jag kan inte ha höga stövlar...det är verkligen något som jag är LEDSEN över !!! grrrrr



Linda aka Tokmorsan

07 Feb 2011 20:11

Klart Göteborg är bästaste staden vännen. här bor ju lilla jag!

Tigerhonan

07 Feb 2011 20:29

Jo jag tänkte jag skulle göra det sen när jag orkar :P



Även fast det gör ont att föda barn så glömmer man den smärtan ganska snabbt ;)

Såg att du hade lagt till mig i länkar också ;D WOHO :D

Jenny

07 Feb 2011 22:02

Men bara för att MINA dumma vader inte minskade så behöver ju inte DINA göra detsamma...eller, jo, självklart MINSKADE de, men jag tror faktiskt jag har ganska stora muskler (höhö, låter lite skrytigt, men som gammal ryttare så...)just på vaderna...

Så: ge inte upp drömmen!!!



kramen

KHANGKHENG´S ♥

07 Feb 2011 22:16

ojdå det va inte bra. du får krya på dig <3

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

08 Feb 2011 07:17

Ja, men kom till Göteborg på fika dååå! Vad väntar du på?! :-D

Pernilla

08 Feb 2011 09:35

Jag är PRECIS likadan med naglarna. Sitter o irriterar mig över det just nu haha! Vaderna stämmer ju förresten inte efter vad jag hört (de nya skorna..)?!



Vi får ta en fika nästa gång du besöker den bästa staden då (den som jag inte tycker om haha), bor ju ganska nära :)

Kommentera

Publiceras ej