Bakslag

17kommentarer

Jag har hamnat i en svacka den senaste veckan 1,5 vecka kanske?
Pallar inte med vikten längre, orkar inte vänta på att gå ner mer. Tränar jag så går jag inte ner, låter jag bli så går jag inte ner. Och för varje dag känner jag mig fetare och fetare.
Och vet ni vad? Helt seriöst nu, känner inte en enda jäkla skillnad på min kropp nu från förr.


Jag må se skillnaden på vissa bilder ibland, synen funkar bra där. Men i spegeln ser jag nada, kollar jag ner ser jag nada. Sträcker jag ut benet ser jag nada.. NADA NADA NADA! (nada = inget)

Jag som alltid varit positiv och snackat med er om motivation och grejer, här har jag ingen själv.

Ska leta reda på den under helgen!

17 kommentarer

Annika

03 Feb 2011 13:49

Jodå, du har ju gått ner skit mycket! :) Inte vilken människa som helst som orkar kämpa och verkligen hålla i som du gjort. Vet att det är många som beundrar, och jag är en av dom! :) Kram <3

Linda - en vimsig Mamma

03 Feb 2011 13:53

äää de är komlicerat och med fmailjen indragen.

men säg till så jag vet hur det blir, skulle vart kul om du vill hänga på nu med oriflame! kram

Amandaaaa

03 Feb 2011 13:58

kvinna, forsätt kämpa.. ge fyfanken inte upp! Du är på så jäkla bra väg nu, släp det inte! Du är en riktigt k'ämpe! (:

Jenny

03 Feb 2011 14:00

ojojoj, här behöver göras något - nu! ;)

Gå till affären och spana in alla margarinpaket, tänk efter hur många sådana som faktiskt försvunnit ifrån din kropp ! Visualisera! ta fram måttbandet och titta ORDENTLIGT på det... och du, om du nu har mens så kan det ju vara så att du känner dig just sådan här pgr av vätska mm i kroppen.



I morgon är en ny dag med nya möjligheter - ta vara på dem!



kramen

Tigerhonan

03 Feb 2011 14:14

Du har gått ner skitmycket och du ska vara nöjd över det!! :D



Jo jag får la fortsätta med listan ändå :P Den kan ju komma till användning i höst igen :) Eller ja, jag kommer ju ta upp allt till hösten ändå :)

Kaffehörnan

03 Feb 2011 14:28

Hej du

Ge inte upp kära du

Ta en paus i detta, svacka kan alla hamna i

Jag stödjer dig, ta en paus

kram

Jannica

03 Feb 2011 14:48

AJJABAJJA! Du är grym. Du är vacker. Du kommer tappa dina kilon. Alla har vi svackor men jag vet att du kommer upp ur din. Du är grym. Det är STOR skillnad på dig nu och då. Ta mer bilder, underkläderbilder, för då ser man, hjärnan hinner inte alltid med. Jag ser ingen skillnad heller knappt i spegeln, men med hjlp av bilderna. Ge inte upp damen lilla!!!! För då skriver du till mig så ska jag peppa dig! PEPPPP!!!! <3

Nadja

03 Feb 2011 15:02

Tack. =)



Jag har varit hos tandläkaren, mamma och handlat. Så det har varit full rulle. =) krya på dig.

Malin I Form

03 Feb 2011 15:11

Men lilla vän.. du har gått ner 30 kg! 30 kg kämpade jag med från början.. nu har jag ca 14 kvar och det känns för mig som en evighet men du har redan kommit en bra bit på vägen!

Sanna

03 Feb 2011 15:35

Det vänder nog snart och allt kommer kännas bättre! Det tar tid att gå ner i vikt men du har ju ändå gått ner över 30kg på kort tid! Det är inte konstigt att din hjärna kanske inte hänger med ibland och inte inser det när du tittar dig själv i spegeln. Fast du säger ju själv att du ändå ser skillnaden på bilderna så skit i det du ser i spegeln ett tag!



Kämpa på nu, jag hejjar verkligen på dig tjejen! :D

Jenny

03 Feb 2011 15:47

Fortsätt kämpa.... kör hårt (som CP brukar skriva till mig) :)

Fia

03 Feb 2011 16:24

Du e inte ensam o ha en svacka. Jag har en också sen 1 vecka tillbaka :D



Nu ligger några inlägg uppe från London :D

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

03 Feb 2011 17:04

Det är helt okej att inte alltid vara på topp. Hoppas du hittar din motivation snart igen snygging!

Emma - mitt fatass

03 Feb 2011 22:08

Känner lite likadant. Men kvinna du har gått ner hur mycket som helst! Längtar tills jag med står med så många minus :D Har du klarat detta, klarar du allt :D

Bantarbritta

04 Feb 2011 10:52

Så kände jag när jag gick ner från 125 till 99... det är nog en rätt vanlig reaktion när man kämpar med vikten, kanske oftast när man når en såndär jobbig platå då man går ner jääättesegt fast man kämpar järnet. Fortsätt och kämpa, tänk vad ´långt du har nått!

Carolina

04 Feb 2011 20:21

Svackor är inte roliga, dom är skit jobbiga. Jag har själv hamnat i en och det är väldigt svårt att ta sig ur... pepp pepp till dig!! (och mig)

Nykropp.se

05 Feb 2011 15:16

Vi får alla svackor ibland. Men så länge du ligger på kaloriunderskott så kommer du tappa vikt i långa loppet. Kroppen kan spöka lite då och då och stanna upp i viktnedgång. Men det gäller bara att rida ut dom stunderna för efter ett tag så sätter det fart igen.



Ge inte upp nu, kolla på bilder från förr och inse att du faktiskt skapat något under tiden du tränat och skött kosten.



Kör hårt ända in i kaklet nu! Till midsommar skall du ju i klänningen, eller hur?



Lycka till!



Mvh Dennis aka Nykropp.se

Kommentera

Publiceras ej