TOMTEN

7kommentarer

Idag har jag ätit: frukost (knäckebröd med skinkost), 1 banan & 2 skedar soppa som smakade förjävligt. Kanske för att jag inte längre kan äta soppa, men också för att den var förjävlig.

Jag har stått ute i flera timmar och sålt julgodis, kollat på julparader och troll, tittat på Mojje som uppträtt på scenen. Blivit blöt och gått med isbitar till fötter, och mina kläder luktar.. OCH när jag kom hem har min jullampa i köket ramlat ner och gått sönder, jag blev så irriterad så allt glas ligger kvar.
Pallar inte.

MEN JAG HAR TRÄFFAT TOMTEN - och suttit i hans knä och önskat mig en bra jul!

7 kommentarer

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

03 Dec 2011 19:37

Hej!



Vad härligt =)



härlig bild på dig och tomten =)

Pernilla

03 Dec 2011 23:18

Avundsjuk jag blir!! Hihii!

Sv: Ja vi hoppas på mycket svettande i gymet tillsammans - så mycket bättre än feta gräddsåser och mysiga middagar ;)

Fia

04 Dec 2011 09:53

Haha tomten :D

Nett

04 Dec 2011 10:14

Underbart! Inte var dag man får sitta i tomtens knä ;)

Johanna

04 Dec 2011 10:15

Härligt att få träffa tomten ;)

katta

04 Dec 2011 22:58

WHAT!? Vad avis jag blir jag dööööööör!!! Jag vill också träffa tomten!! Hur mår kjell? :) <3

Ewa

10 Dec 2011 17:10

Kul o få träffa tomten det överväger allt trassel eller hur? En lampa är en "värdslig sak" jag hoppas du kan hitta en ny och som är lika fin.

Kommentera

Publiceras ej