Uppe med tuppen?

5kommentarer

Hej hopp i galoshen!

Jag och EL hade en riktigt trevlig dag/kväll/natt igår, åt go fika (jäkla reklam!) och kika på en ny serie (kommer inte ihåg vad den hette nu!) och gjorde tacos till kvällen, tog en kvällspromenad på 4.5 km, hur skönt som helst. Duttiga vi!

Idag ska hon tvinga med mig till Valbo, för hon har presentkort på Media Markt (1750:-) och ibland påstår hon att hon ska köpa filmer för alltihop, hon är besatt. Tror hon har 318 filmer i bokhyllorna nu. En annan tycker det räcker. Men hon ska tydligen upp i 500 - minst.

Inte finns de nå bilder på hennes dator heller, inga vettiga anywho.
Så vi får avsluta här.

5 kommentarer

Jannica

09 Aug 2011 11:10

Haha, filmer is the shit ;)

Viktkamp

09 Aug 2011 12:14

Det blir en del filmer det ;) haha

Josefin - SAME OLD STORIES

09 Aug 2011 12:15

TÄVLING PÅGÅR: Sugen på en ny header till din blogg? Allt du behöver göra är att skicka en kommentar att du är med och klockan 16:00 idag (tisdag) dras en vinnare! Lycka till!

Malin I Form

09 Aug 2011 12:39

Haha, det blir ju ett gäng filmer det ;P Fast det presentkortet hade jag nog använt till något annat, hehe :D

Linda aka Javamorsan

09 Aug 2011 21:14

500 räcker inte. När jag är klar skall jag ha minst 5000 filmer i min hylla :)

Kommentera

Publiceras ej