TÄVLING!

11kommentarer

Nu är det dags för en tävling people, denna är i samarbete med Tigerhonan.

Priset är ett grafiskt tryck som hon själv gör.
Jag fick hem ett alldeles eget för ett par veckor sedan som jag ramat in.

"Nu kan du få mig så lätt" - jag valde själv en text. Såklart Håkan, vad annars? På andra bilden längst ner ser ni även mitt Peace & Love armband som jag kände passade in i tavlan. Ska bara måla om ramen och skaffa ny bakgrund, men annars är jag super nöjd.

Så vill du ha chansen att vinna en egen? Då har du det nu.

SÅHÄR GÖR DU:
1. Gå in på Tigerhonans hemsida - och kolla vilken du vill ha.
2. Skriv i en kommentar att du är med och tävlar, vilket tryck du vill ha - och varför.
3. Hoppas på att du vinner!
Jag väljer ut en vinnare på söndag som meddelas kl. 21.00.

Det är viktigt att ni lämnar er mailadress så jag kan kontakta vinnaren med uppgifter på tavlan, och mer för att få hem den.

Lycka till alla lyckliga skälar!

11 kommentarer

Lindeli

08 Aug 2011 16:45

Klurigt att välja för de var verkligen flera som var riktigt härliga!



Jag skulle dock vilja vara med och tävla om Hundra år. Mest för att jag i tid o otid just kläcker.. "jaja men vad gör det om hundra år". Alla borde bli bättre på att leva mer i nuet, även jag :) Så har jag den på väggen så kanske jag kan börja följa mina egna goda råd ännu bättre!

Åsa

08 Aug 2011 17:27

Åh vilka fina tavlor.

Jag skulle vilja vinna denna tavla:

http://grafiskatryck.tigerhonan.net/kalenderblad.php

i färg nr 2.

Datumet skulle bli 17/11 2010 eftersom mitt nya smala liv började då (GBP).

Kram Åsa

[email protected]

Jannica

08 Aug 2011 18:07

Jag är såklart med :)

http://grafiskatryck.tigerhonan.net/women-men.php den vill jag vinna ;)

Varför; mina väggar är helt tomma, skulle behöva något fint att pryda de med, alltid roligt med något skojj citat.

LP

08 Aug 2011 18:57

Hej Jag är med o tävlar hihi ;P

Jag skulle vilja vinna den tavlan med Winnerbäck citatet "Den vackraste stunden i livet var den när du kom" för när ja läser den meningen tänker på när ja fick mina två barn, som är det bästa som nånsin hänt mig o dom betyder allt för mig! "blir alles rörd när ja tänker på hur lycklig ja är som har dom! <3

Vicki

08 Aug 2011 19:48

Du ser ut att ha haft en trevlig sommar!!



Tror jag har varit i dina hem traktor på semestern.



Beställer du ofta barnportioner?? Säger de ingenting?



Är det pluggning som gäller till hösten?



Ha det bra,Vicki

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

08 Aug 2011 20:23

jag har haft en dunder vecka! :D

bilder finns på facebook men laddar upp lite här också :)

Sandra - Alius Ego

08 Aug 2011 20:46

Jag är med och tävlar! Om jag vinner skulle jag vilja ha " Vackraste stunden " för den låten har jag alltid tyckt varit aå fin. Sen håller vi på att göra iordning sovrummet uppe och den skulle passa perfekt där, dels för att Claes är det bästa som har hänt mig plus att han bjöd mig på en Winnerbäck-konsert alldeles i början av vårt förhållande (dock var han inte med). :)

Nett

08 Aug 2011 21:48

Härlig text :)

Sandra

08 Aug 2011 22:46

Vilken fin tävling, jag är supergärna med! =)



Det här "älska mig"-trycket med svart bakgrund skulle passa mig perfekt: http://grafiskatryck.tigerhonan.net/alska-mig.php



Det skulle få hänga riktigt synligt i sovrummet då jag så ofta får stark ångest (har ätstörningar) när jag ska sova, under natten eller när jag vaknar. Jag tror det skulle göra gott att pojkvännen kan läsa det när jag beter mig oacceptabelt mot honom.

Kanie -gastric bypass opererad, maj 2011

09 Aug 2011 15:25

Jag är med och tävlar om tavlan" den vackraste stunden i livet var den när du kom" i vit färg. :)

Det ska föreställa min älskade brorsdotters födsel :). Haha

Lisa Eriksson

09 Aug 2011 17:16

hej sjukt peppande blogg!



jag skulle vilja vinna "Fuck you" med svart bakrund.



skulle passa bra på att ha brevid löpbandet som motivationstavla!



Keep up the good work. /L

Kommentera

Publiceras ej