Svar på tal!

2kommentarer

Jag är lite nyfiken men hur försörjer du dig under sommaren? Tänkte eftersom jag inte har hört något om jobb eller plugg i sommar.

Klockren fråga. Som jag fått ett tiotal gånger så jag tar tjuren i hornen nu.

Man kan säga såhär va:
1. Jag pluggade hela våren och sparade så mycket pengar jag bara kunde varje månad. Hela tiden med tankarna "toppensommar"
2. Sedan förra sommaren ungefär har jag sparat småpengar i burkar - orka gå med dom i plånboken? Så man slänger bara iväg dom, och högarna liksom bara växer. Väldigt positiv grej att rekomendera.
3. Jag fyllde år i april vilket resulterade i lite stålar
4. Föräldrar - man ska vara glad man har dom. Vågar inte ens tänka på hur många tusenlappar dom spenderat på mig i sommar. Men jag har lovat att återgälda "skadan" så fort jag tjänat min första miljon.


Känn er blåst med andra ord..

2 kommentarer

Anonym

15 Aug 2011 15:39

aaaaaaaaaawwwwwwwwwww fan va sweet du e :D!! <3



tack du <3

Malin I Form

15 Aug 2011 17:56

Aah, tack för svaret! Då är jag med :D

Kommentera

Publiceras ej