SLUUUUUUT

4kommentarer

VILKEN DAG!! Inte hemma förrän nu.
Direkt efter skolan (vid 15) blev vi lurade på Nollning av klassen över. Jag har stått och gått på mina fötter nästan hela dagen.

Kändes så sjukt med första dagen, skrev till Lina redan efter en timme eller nått att jag ville hem, jag var fall färdig och ville inget annat än hem. Klockan gick och jag ville hem. Jag vet inte varför, jag kände inte att jag passade in. Är jag för ful? För fet? För osocial?
Men det blev bättre, och som en tjej i klassen sa. Ge det minst en månad iallafall. Så jag får väl göra det. Max 2 månader.

Nu ska jag lägga mig i soffan med Stina och äta dumle!!

Because I'm worth it!

(ska ta kort på området, lägenheten, mig och massa annat så ni får se en dag)

4 kommentarer

Jenny

29 Aug 2011 22:43

Vad fick ni göra på nollningen då?? Vi har inte pratat om att ha något för klassen under oss :/ de nya ettorna... fast på psykologikursen ska klassen jag går med där hitta på något på torsdag eftermiddag :) som har med musik o idrott att göra.... Är det många utifrån??

Jenny

30 Aug 2011 07:54

Jag kände precis som dig efter min första dag!! Att jag inte riktigt passade in... Men vi fick ingen nollning alls vi, lite tråkigt :P Men det blir väl att göra som dig kompis sa, se hur det känns om en månad eller så :)

Nett

30 Aug 2011 13:28

Klart att det måste kännas konstigt, ny skola, nytt ställe.. du känner dig utlämnad, men du skall se att du kommer in i klassen med alla kamrater så småningom. Skall bli kul att se bilder sedan.

Pernilla

30 Aug 2011 13:53

Ja, ge det lite tid så ska du se att det blir bättre snart. Det är ju verkligen inget fel på dig! Nollning och sånt där brukar ju vara grymt sätt att träffa nytt folk på. Gjorde ni ngt kul? :)

Kommentera

Publiceras ej