Onsdag - dålig

11kommentarer

Jag ska försöka uppdatera bättre, men i skolan hinner man knappt och dagarna är så långa. + att jag är tröttare än någonsin.
Idag vaknade jag med en oro känsla och på väg till tårar, ville bara ligga kvar i sängen och inte visa mig ute. Jag vet inte ens varför jag mår så dåligt. För så illa som jag mår är det inte här, det måste vara något annat som lurar i min kropp.

Idag blir det iallafall fortsatt introduktion på nytt ämne (som dom två nästkommande veckorna) det är lite skönt faktiskt att det inte är så stort allvar i början så man hinner vänja sig.
Men samtidigt om jag är såhär trött innan allvaret, hur blir det då sen?

Idag går jag 8.15-19. Sjuka tider eller hur. Jag snarkar redan.
Hoppas dagen går bra och fort så man får sova snart.

Godnatt.. eller ah. Hej då iallafall. Ha en bra dag alla!

11 kommentarer

Malin I Form

31 Aug 2011 08:26

Jösses, vilken lång dag :O

Ida

31 Aug 2011 09:01

Åh, stackare. Hoppas att dagen blir uthärdlig och någon eller något positivt dyker upp som gör dig glad. Kram på dig :)

Nett

31 Aug 2011 09:12

Oj, ja det var en lång skoldag det!

linda - en vimsig mamma

31 Aug 2011 10:38

oki så kanske det vra =) haha minnet sviker mig ganska så ofta ! kram

Johanna Öberg

31 Aug 2011 12:31

hoppas att det blir bättre och att du känner dig bättre snart söt!

Jenny

31 Aug 2011 12:47

Bara kämpa på kommer kännas bättre sen och när du väl nått målet o tagit dein examen kommer du känna dig så himla stolt att du fixade det :) Långa dagar...lite annorlunda mot min YH-utbildning knappt en dag i veckan och nu kommer jag vara "borta" 2 gånger i rad så 13/9 kommer min gamla klass få se mig igen....missar en föreläsning o en förmiddag gästlärare...

Linda aka Javamorsan

31 Aug 2011 13:30

Usch då kanske en liten bugg som letat sig in i dig :( Hoppas verkligen du mår bättre snart gumman Kramar

DONKEN- Vince & Doas Morsa

31 Aug 2011 15:07

till sju ikväll! :o låång dag. Hoppas den går snabbt o smärtfritt. du får dricka nå energidricka. (har för mig att du inte dricker kaffe?)



pöss!

Viktkamp

31 Aug 2011 17:19

mycket nytt som händer, inte konstigt om du är trött..

Pernilla

31 Aug 2011 18:17

Tycker du ska satsa all din tid på att komma in i det nya nu. Skit i oss, vi klarar oss haha! ;)



Sv: Gör det! Du har ju satsat så mycket i dig själv rent fysiskt, men ibland krävs det ju andra saker också liksom. Och en sådan stor förvandling behöver ju bearbetas. Du är verkligen värld allt! Så grym som du är! Kramar i massor vännen

Sandra

31 Aug 2011 19:15

Hur går det för dig med maten nu när du börjat plugga då?

Kommentera

Publiceras ej