Min vecka 32

6kommentarer

Måndag: "slumberparty"
Tisdag: "slumberparty"
Onsdag: "slumberparty"
Torsdag: Ingen aning?
Fredag: Stockholm + ballongflyg
Lördag: Stockholm
Söndag: Dop för kusinbarn

Något att göra alla dagar utom en, sånna veckor gillar vi när det händer lite. Nu kanske ni undrar vad "slumberparty" är för något. Det är ett finare ord för att jag flyttar hem till EL. (eller fint kanske det inte är, men roligare och mer avslappnat) vi ska gå långa promenader, käka tacos, filmmaraton. Ja allt möjligt!

Denna vecka kommer absolut inte bli slapp, jag ska jobba på med mina kilometer, och jag ska jobba hårt. Ingen vila och ingen ro.

6 kommentarer

Alicia

08 Aug 2011 11:47

sv: Ja, verkligen! Det går inte att ta in riktigt..

Jag har Wingardium Leviosa :-D Här kan du se den: http://weheartit.com/entry/10979806



Tack för kommentaren!

Frugan med bebis i magen <3

08 Aug 2011 11:54

Ja jag kan inte ha någon i min närvaro som påverkar mig negativt. Jag fixar det helt enkelt inte.

Kramiz

Malin I Form

08 Aug 2011 12:44

hehe slumberparty.. den var ny ;P

Nett

08 Aug 2011 13:21

Ingen vila ingen ro.. en aning samma här, skall testa zumba jag, här hemme i v-rummet :)

Viktkamp

08 Aug 2011 16:54

jag tänker pyjamasparty :D



Det blev white/lemon, skitsnygga =) http://www.chucksclassics.co.uk/Ladies/Converse-Chuck-Taylor-Two-Fold-Hi-Shoes-_-White~Lemon/Converse-All-Stars/ =)

Malin I Form

08 Aug 2011 22:30

Hoppas du har haft en bra kväll vännen :)

Kommentera

Publiceras ej