Min vecka 31

3kommentarer

Måndag: Träffa Lina
Tisdag: Kryssning
Onsdag: Kryssning
Torsdag: Kryssning
Fredag: En tur till Valboköpcentrum
Lördag: Umgås med Elin
Söndag: Ellen fyller år

Som ni ser är denna vecka rätt ifylld. Men samtidigt så ska jag delta i Malin's augusti utmaning, som ni kan läsa om HÄR. Så jag ska se till att avverka minst 1,5 mil denna vecka. Hur nu fan det ska gå. Kanske måste få till mer om jag ska vinna tävlingen, haha.

Utmaningar under vecka 1

  • Sätt upp mål för vad du vill åstadkomma under månaden!
  • Börja varje morgon med att titta dig i spegeln och ge dig en ärlig komplimang från hjärtat.
  • Genomför minst 4 träningspass
  • Försök i möjligaste mån att äta grönsaker till varje mål under veckan
  • Prova en helt ny träningsform!

3 kommentarer

Anonym

01 Aug 2011 11:54

aw gud vad söt du e hjärtat <3 tack!



hihi ah sitter o meckar med det nu. lixom bilder i mängder.. funderar på o dela upp dt?



men gumman dt kmr sen .. lovar. var samma för mig! Spec första året. dt e nu jag går ner i strlkar men ej i kg. Träning e super o slimma ner kroppen. då kmr du gå ner i strlkar.



jag tycker du e skit duktig! O du får se saker positivt. Denna sommaren har du haft shorts o klänningar i strlkar du ville ha!



PUSS

linda - en vimsig mamma

01 Aug 2011 12:25

det var kanon skönt att vara ute hela dagen =) krma

Sofia

01 Aug 2011 13:09

Låter som en kul vecka! :)



SV: Tusen tack för tipset. Nu har jag laddat ner runkeeper och ska prova så fort jag ger mig utanför dörren. Kommer gå mycket denna veckan så jag har nåt att komma mer i augustiutmaningen. :)

Kommentera

Publiceras ej