Kasta all sten på JD

4kommentarer

Jag tycker.. alltså rent teckniskt.. att jag inte borde behöva vara såhär sjuk. För den 8 juli (ja jag kommer ihåg datumet) då var jag sjuk i en vecka ungefär, riktigt jäkla sjuk med feberfrossa och grejer. Och med tanke på att jag var på Kreta och fick genomlida det, så trodde jag att jag skulle få vara immun resten av livet nu?

Anywho, jag tänker inte ligga inne och deppa. Nej jag har laddat upp med ipren, bisolvon, näsdukar & spray för att spendera en dag i Valbo och på Ikea. Här ska shoppas - nöden har ingen lag.

Senare idag, vid 16 tiden kommer det upp en stor nyhet.

4 kommentarer

Jenny

18 Aug 2011 13:22

Du har inte fått den där "helvetesförkylningen" som går nu?? En del bekanta som har den bla en i klassen som jag träffa i lördags sen bekant i sTockholm som har den med. spännande får man titta in här runt kl 16 då.

Jenny

18 Aug 2011 13:22

Jag glömde: Krya på dig :)

Nett

18 Aug 2011 15:46

Inte kul att behöva vara sjuk, krya på dig! Och nu är klockan snart 16 ;)

Johanna Öberg

19 Aug 2011 00:58

stackare.. krya på dig söt!

Kommentera

Publiceras ej