Jävla skit

3kommentarer

Varför är det så svårt med naglar? Jag gör inget annat än river och biter så har snart inga naglar kvar. Jag brukar få ryck och ha av alla naglar, men inte såhär illa. Pillar ju hela tiden.

Det värsta jag vet med naglar:
1. För korta fula naglar.
2. För långa (lös) naglar.

Jag gillar hur dem var för 2-3 månader sen.


Det brukar sägas att när man river och biter och förstör naglarna så är man nervös. Delvis tror jag det stämmer, nervös och rastlös och för mycket konstiga tankar. Det gör att man måste hålla på med någonting. Jag tror jag ska köpa en slajmboll! Bra att ha i handen om man får panik.
Nu ska naglarna fram igen!

3 kommentarer

Nett

24 Aug 2011 15:20

Svårt det där med snygga naglar, brottas med mina då och då med ;)

Malin I Form

24 Aug 2011 15:21

Hehe, brukade bita på nagelbanden när jag var mindre men inte gjort något på typ 10 år nu, vilket är väldigt skönt :D

Savannah - FETTOKRIG

24 Aug 2011 19:04

Jag kan inte ens få sådär långa! de skivas och går av och då biter jag ner de andra istället. de är skitmjuka och går av av minsta lilla.



man vet att det är illa när man målar naglarna och det inte går att inte få färg på "hudkanten" längst ut haha

Kommentera

Publiceras ej