Det är ju bara tyg

8kommentarer

Jag har fått någon kommentar om hur jag kan se så smal ut helt plötsligt på bilden med klänningen. Det kan jag med undra ibland faktiskt, vad hände där liksom?



Det är nog ingen stor hemlighet egentligen. Jag går alltid i kläder någon storlek större, eller i sånt som sitter löst istället för "hudmaterial". Många säger att man inte ska gå i fluff, våga visa dina former. Men jag känner mig bara fet av att gå i tajtare kläder.
Men jag hittade den där klänningen och kände att jag måste ha den, vem vet. Kanske köper jag något mer som visar formerna.. Eller så inte. Det är svårt att veta sånt i förväg.

8 kommentarer

Malin I Form

04 Aug 2011 22:19

Hehe, ja kläder gör väldigt mycket men såklart ska man trivas också!

Jenny

04 Aug 2011 22:31

Inge fara :) hade rätt fullt upp jag med sen ångrar lite att jag inte stannade några dagar till men hade körlektioner inbokade sen ska jag ju flytta en trappa ner med men blir tydligen först på tisdag om kalmarhem fixat en säng till dess haha man kommer säkert gå fel ibörjan :P fel våning

linda - en vimsig mamma

04 Aug 2011 23:03

ja jises vad smal du blivit! kram

Nett

05 Aug 2011 08:34

Kläder gör en massa, och vad gör det tar du tajt på du är ju kanonfin :)

Bibbi

05 Aug 2011 09:32

Du är jättefin vännen!:) :)

Vad sker idag?

kramen från mig

Sminkhörnan

05 Aug 2011 10:21

Du är jättefin vilket som, men det smickrar dig att bära tajta kläder. Du är jättefin!

Mumma Muffins

05 Aug 2011 16:45

Jag tycker jag ser väldigt olika ut beroende på kläder. Som tjock har jag alltid vant mig vid att gå i lösare kläder.. Men det viktigaste är väl egentligen att klä sig efter sin kroppsform snarare än vikt! :) Jag är päronformad och då finns det kläder som är mer smickrande än andra!

Hanna

05 Aug 2011 21:33

Jag har ju sagt det förr, men man ser faktiskt smalare ut i tajtare kläder. Oftast iaf. jag tycker absolut du borde örja använda lite med tajt! Super fint!

Kommentera

Publiceras ej