Dagen efter utan pizza

3kommentarer

Hej ho´´óo´pp!
(jag tänkte skriva hej hopp - jag är inte alls bakis, men det där såg kanske inte så övertygande ut? Men jag slant faktiskt med fingrarna lite, knapparna sitter ju som dom själv vill, jäkla eget liv)

Men jag mår bra, hade en jätte rolig kväll. Middag på Cheers, drinks på Interpool sen dans hela natten på Heartbreak.

Nu har jag precis kommit hem från en heldag i Gävle, kollat runt lite och ätit lunch på gallerian. Med mor, far, bror, Malin, Tilda & Lilleman. (som inte riktigt fått ett namn än, jesus amalia jag kan döpa!)

En bild från kvällen. Inte alls lite drunken, nej då.

B, JD & Elin!

3 kommentarer

Johanna

07 Aug 2011 22:34

Ja det var kanon igår :)

Malin I Form

07 Aug 2011 22:39

Hejsan,



Här kommer en påminnelse om att skicka in resultatet från kilometerutmaningen till mig, antingen via en kommentar på bloggen eller via mail på [email protected]



Viktigt att ha med är namn, blogg/mail samt ditt resultat, såklart :)

Anonym

08 Aug 2011 20:38

Oh va fin bild på dig o dina vänner :)

Kommentera

Publiceras ej