När alla vännerna gått hem

7kommentarer

Den senaste veckan har jag tappat allt som har med motivation att göra, har bara ätit massa strunt och inte tränat ett dugg. Inte känt någon mening med någonting. Verkligen varit nere på botten. Och vänt.

I lördags vände det, på söndagen vart det skit, och igår var jag tillbaka.

Det känns toppen, igår var det sol efter 19 och jag var helt blind på vad klockan var, vad det var för dag. Ja allting. Men jag mådde bara så bra.

Jag har tjuv vägt mig några dagar, och vissa gånger väger jag mer och vissa samma som förut. Så jag vet redan nu att på fredag är det inget minus på vikt updaten. Det jag ska försöka jobba på nu är att det inte heller är något plus. För det är april, påsk, sol och snön är snart borta.

Detta är min nystart, jag ger inte upp mig själv igen.

7 kommentarer

charlie

05 Apr 2011 12:48

blir så ibland .. viktigaste e o börja om.



JAG TROR PÅ DIG!

anna

05 Apr 2011 13:10

ibland har man nedgångar, men det är då man måste ta tag i nya krafter efteråt :)

Linda - En Vimsig MAmma

05 Apr 2011 13:39

tack söta du! men just nu känns allt så svart, ser inget ljus =(



Hon levde i 5 minuter så hon dog för 16 år sedan, men hon var så efterlängtad och sedan gick det så fel....så nu ärhon så saknad! kram

Nett

05 Apr 2011 15:21

Kanske lite vårtrötthet ? Som jag har, men jag kämpar på ändå til resultatet att jag blir tröttare ;)

FETTOKRIG

05 Apr 2011 16:42

you go girl, tänk på hur du såg ut tidigare och hur du känner när du ser de bilderna idag, och att du i framtiden kan titta på bilder från idag, och känna samma sak!

tess

05 Apr 2011 18:29

vad härligt tjejen!!

Linda

05 Apr 2011 22:33

Huga ja. Jag har kastat i mig en massa skit också men tränat ändå = Lönlöst.

Kommentera

Publiceras ej