"man måste dö några gånger innan man kan leva"

4kommentarer

Är det verkligen så, mr. Håkan Hellström?

Jag är så smart så jag spenderar hela dagen med något dystert.
Ramlade in på en Linda's blogg, en tjej som kämpat mot cancer i 16 månader och till slut tog det slut. Har läst några månader tillbaka fram till sista inlägget.

Det var ganska längesen jag grät.
Här är BLOGGEN för er som vill läsa något vackert. Eller skänka pengar till hennes insamlingsfond för cancer. Det har iallafall jag gjort.



Med detta så tackar jag för mig, åker in till Falun och käkar någon god middag. Sen ska jag njuta av Håkan, allt vad jag kan. Och känna doften av livet. Det alldeles för korta livet som vi har. Ta vara på det!

4 kommentarer

Linda aka Javamorsan

02 Apr 2011 19:02

Som sagt ha det underbart!

jag behöver ingen sån blogg för att påminnas om hur man skall ta vara på livet. Behöver tänka på min systerdotter i himmlen så vill jag bara pussa o krama mina töser och aldrig sluta!

Johanna

02 Apr 2011 19:28

Hoppas du får en bra kväll :)

tess

02 Apr 2011 22:26

nu hänge rjag inte med här, bor du i falun nu? eller hälsar du på nån där? hehe

FowZie

02 Apr 2011 22:37

det låter ju skitbra! (:

Kommentera

Publiceras ej