Jag förstår inte?

10kommentarer

Hur folk kan reagera så jäkligt på inlägget jag gjorde igår.

Ni säger att jag har fel, och att operationen kan göra en lycklig och bla bla. Men jag har inte sagt något annat heller? Läser ni bara varannan rad eller?

Kolla:
Jag har större chans att få lycka nu,  så känner jag individuellt att en smalare kropp kommer få mig må bättre. Men jag mår ju inte bättre automatiskt för att jag är mindre, det sitter i huvudet också. Dina tankar och hur du mår sitter inte bara i fettet.

Förtydligande:
- JAG HAR STÖRRE CHANS ATT FÅ LYCKA NU.
- JAG KÄNNER INDIVIDUELLT.

Alltså förstår ni? Jag skriver att jag kan få lycka lättare, och att detta även är mina individuella känslor. Så varför ska ni komma och säga att jag har fel?
Senast jag kollade hade Reinfeldt fortfarande kvar rätten till fritt tänkande.

Förstår ni fortfarande inte? Läs Hannas kommentar:


Nu släpper iallafall jag detta.

10 kommentarer

Eleonore

01 Apr 2011 14:07

Det finns verkliven folk till allt som ska tycka och misstolka en massa, huvudsaken är att du vet hur du känner och mår:)

anna

01 Apr 2011 14:09

bry dig inte om negativister ;)

Jannica

01 Apr 2011 14:13

Håller med dig söto. Man får jobba med insidan vid sidan av! BAJS PÅ ALLA SOM ÄR DUMMA!

Frugan

01 Apr 2011 14:15

Suck, jag fattar i alla fall vad du menar!!!



Tack gumman, på måndag är det 1 år sedan jag såg ut så där. Fast jag tog inte tag i det helt och hållet förrens i januari i år. Tappade dock 16 kilo innan dess.

Pernilla

01 Apr 2011 14:29

Hej, vännen! Hoppas du inte tog illa upp av min kommentar (om den ens kom fram, hittade den inte så den kanske inte ens kom fram eller så är den borttagen). Ursäktar i sånt fall, ville bara vara peppande. Då jag tycker att du utvecklats enormt bara den senaste tiden. Jag tycker du verkar mycket gladare utåt i bloggen :)



Kramar

Linda aka Tokmorsan

01 Apr 2011 14:38

Men tänk om folk kunde ta och läsa det man skriver nån gång utan förutfattade meningar!



Jag förstår dig precis vad du menar!

josefin - följ mitt nya liv 2011

01 Apr 2011 15:37

Nu känner jag mig utpekad så jag måste kommentera igen och säga att jag över huvud taget har hört så mycket negativt om operationen nu, t ex med dokumentären på Kalla fakta, och sen en hel del inlägg på nätet, och jag blir lite sur på att operationen framstår som någonting negativt. Jag menade inte heller att DU som person anklagade operationen som felet att du inte mår bättre nu, utan jag menade mer att många gör det och att det var bra att du visade på att det faktiskt sitter i huvudet. Sorry om det misstolkades.

rumptott

01 Apr 2011 15:53

härligt folk de finns som ska ta precis allting helt fel.. lagom trött man blir på att.. =P

tur att vi inte alla e sådana då skulle de bli jobbigt du =)



suckar du fortfarande idag lr?? =P hoppas inte på de.. =)



kram <3

Rosadun

01 Apr 2011 23:15

Hey hey du. Vet inte vad som hände med mitt inlägg om gpop...men jag hittar det inte i alla fall. Hoppas att jag inte skrev något som du uppfatta som dumt...

Hör gärna av dig

Rosadun

02 Apr 2011 00:05

Nu känner jag mig bara så himla blond =S

Såg nu att du hade skrivit till mig på bloggen...så nu fatta jag varför inte min kommentar var kvar. Sorry att det vart lite knasigt...



Keep Going

Kommentera

Publiceras ej