Finally lördag

3kommentarer

Hej hopp!

En annan gick ju och lag sig mitt i natten för att sova ut idag, men så vaknar man 8 ändå, toppen! Nu kommer jag verkligen vara pigg ikväll.
Lite galet egentligen att konserten börjar 22, och slutar 00. Men jag blir nog in i helvete pigg när han kör igång. Jag satsar mina pengar på det.

Angående filmen igår, många ville veta:

Awfreakingesome!! Jag hoppade högt redan i början sen satt jag och spände mig resten av filmen. Men på något sätt avgudade jag filmen. Kan inte beskriva varför. Men jag rekommenderar den!

3 kommentarer

Malin I Form

02 Apr 2011 11:45

Det låter som en film man borde se då :O

Linda aka Javamorsan

02 Apr 2011 13:08

Klart du piggnar till ikväll toktös! ha det underbart nu!

Anonym

02 Apr 2011 18:04

hehe okej.. hm.. man kanske ska ta sig en titt på den då =P hehe..

kram <3

Kommentera

Publiceras ej